d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Edujackass
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 26 2008 09:05am
Quote (Spykerr @ Sat, 26 Jan 2008, 15:03)
Gefeliciteerd!


eerder gecondoleerd lol...

Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 26 Jan 2008, 15:07)
als het waar is heb je niets te vrezen


oke das mooi, maar wil alleen maar zeggen dat waarschijnlijk al die zogenaamde multis geen multis zijn, eerder wat mensen die hij niet mag...

This post was edited by robuust on Jan 26 2008 09:09am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 26 2008 09:07am
Quote (robuust @ Sat, 26 Jan 2008, 16:05)
eerder gecondoleerd lol...


als het waar is heb je niets te vrezen
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jan 26 2008 09:22am
Quote (robuust @ Sat, 26 Jan 2008, 17:05)
oke das mooi, maar wil alleen maar zeggen dat waarschijnlijk al die zogenaamde multis geen multis zijn, eerder wat mensen die hij niet mag...


Dan zou hij hebben gezegd dat BBDG ook een multi van hem was. happy.gif
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 26 2008 09:35am
Quote (Toasts @ Sat, 26 Jan 2008, 15:22)
Dan zou hij hebben gezegd dat BBDG ook een multi van hem was. happy.gif


a nee he als BBDG ook een multi is van hem dan zou die ook geloserd worden dus zegt hij het niet happy.gif

This post was edited by ben6660 on Jan 26 2008 09:36am
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 26 2008 10:10am
Eduard, mag ik jouw fg? ohmy.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 26 2008 10:31am
90% warn= geen gold acces
en rubuust sietemieter op want je begrijpt er weer geen fuck van met je gelul over dat die multies allemaal andere mensen zijn.
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=14413573&f=292
iedereen hier in dutch forum die EEN BEETJE ACTIEF WAS wist dat al die accounts multie van hem waren idioot
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 26 2008 10:50am
Quote (ben6660 @ Sat, 26 Jan 2008, 16:35)
a nee he als BBDG ook een multi is van hem dan zou die ook geloserd worden dus zegt hij het niet  happy.gif


ohmy.gif jij bent echt heel inteligent smile.gif
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 26 2008 11:24am
ik wil je fg ook wel, t mijne is bijna op
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 26 2008 11:49am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Jan 26 2008, 02:18pm)
fijn dat je in je laatste posts aan mij denkt

netalsof je me kent,jij bent een 20 jaar oude maagd die eruit ziet als een homo fiel lol.


Haha

Voor de mensen die mij nu nog niet door hebben

Ik Gehawk (één van mijn vele accounts) ben niet overgevoelig en nee ik wordt niet op school gepest en van de trap geduwd.

Ik Goonzu ben helemaal geen maagd meer HECK die foto is gewoon een random van google

Ik robuust.. nee grapje robuust ben ik niet wink.gif

Ik ben gewoon één grote kanker troll.. jij bent echt traag van begrip

Badboy je bent hilarisch als jij dit echt ben op je hyves zou ik me doodschamen weetje..

Ik denk dat ik nog ff blijf totdat badboy weg gaat

This post was edited by gehawk on Jan 26 2008 11:50am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 26 2008 12:00pm
Quote (gehawk @ Sat, 26 Jan 2008, 18:49)
Haha

Voor de mensen die mij nu nog niet door hebben

Ik Gehawk (één van mijn vele accounts) ben niet overgevoelig en nee ik wordt niet op school gepest en van de trap geduwd.

Ik Goonzu ben helemaal geen maagd meer HECK die foto is gewoon een random van google

Ik robuust.. nee grapje robuust ben ik niet wink.gif

Ik ben gewoon één grote kanker troll.. jij bent echt traag van begrip

Badboy je bent hilarisch als jij dit echt ben op je hyves zou ik me doodschamen weetje..

Ik denk dat ik nog ff blijf totdat badboy weg gaat


kan je lang blijven lol

lieg niet over je personal pic man, mietje.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll