Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Jan 26 2008, 02:18pm)
fijn dat je in je laatste posts aan mij denkt
netalsof je me kent,jij bent een 20 jaar oude maagd die eruit ziet als een homo fiel lol.
Haha
Voor de mensen die mij nu
nog niet door hebben
Ik Gehawk (één van mijn vele accounts) ben niet overgevoelig en nee ik wordt niet op school gepest en van de trap geduwd.
Ik Goonzu ben helemaal geen maagd meer HECK die foto is gewoon een random van google
Ik robuust.. nee grapje robuust ben ik
niet 
Ik ben gewoon één grote kanker troll.. jij bent echt traag van begrip
Badboy je bent hilarisch als jij dit echt ben op je hyves zou ik me doodschamen weetje..
Ik denk dat ik nog ff blijf totdat badboy weg gaat
This post was edited by gehawk on Jan 26 2008 11:50am