d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lekker Eten Topik > Jo
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 27 2008 08:55am
Quote (Hellskin @ Sun, 27 Jan 2008, 15:51)
Eet je geen vlees? dat verklaart een hoop.

edit: Watvoor voedsel koop je in een snackbar dat geen fastfood is?


Spa-water.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 27 2008 08:56am
Quote (Hellskin @ Sun, 27 Jan 2008, 15:51)
Eet je geen vlees? dat verklaart een hoop.

edit: Watvoor voedsel koop je in een snackbar dat geen fastfood is?


nu trek je er weer iets anders bij??

als ik naar de max ga (fastfood restaurant) bestel ik zo'n rolo ijs ding of een milkshake (nja ik kom der iig nooit..)

als ik naar de snackbar ga (is zelfde als friet tent...) 3 keer raden wat ik dan bestel !

/e was dat bolde discriminatie ofzo?

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 27 2008 08:57am
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Jan 27 2008 12:02pm
Broodje kebab met extra vlees zonder rode saus
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 27 2008 12:05pm
Ik hou van gekookte eiren met lekker veel mayonaise/fritesaus smile.gif

Heel simpel maar toch lekker.. probleem is dat ik het echt zsm opeet waardoor ik ALTIJD de hik krijg.. dat is dus negatief side-effect tongue.gif
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 27 2008 02:10pm
broccoli met pijnboompitten en gesmolten kaas er over:)

en wat vlees en aardappelen:)
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 27 2008 02:11pm
Quote (robuust @ Sun, Jan 27 2008, 08:10pm)
broccoli met pijnboompitten en gesmolten kaas er over:)

en wat vlees en aardappelen:)


broccoli is een super groente smile.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 27 2008 03:04pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Jan 27 2008, 02:56pm)
nu trek je er weer iets anders bij??

als ik naar de max ga (fastfood restaurant) bestel ik zo'n rolo ijs ding of een milkshake (nja ik kom der iig nooit..)

als ik naar de snackbar ga (is zelfde als friet tent...) 3 keer raden wat ik dan bestel !

/e was dat bolde discriminatie ofzo?


bij de snackbar ga je een ijsje met chocola halen & een milkshake?

ja ik discrimineer vegetariers devil.gif

wist je dat wij "als mensheid" zo inteligent zijn geworden (evolutie) door het eten van vlees/dieren (ik geloof dat dat kwam door een of ander merg waardoor de hersenen extra voeding kregen). vandaar dat ik zei: "dat verklaart een hoop"

This post was edited by Hellskin on Jan 27 2008 03:07pm
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Jan 27 2008 03:57pm
Quote (Hellskin @ Sun, Jan 27 2008, 09:04pm)
bij de snackbar ga je een ijsje met chocola halen & een milkshake?

ja ik discrimineer vegetariers devil.gif

wist je dat wij "als mensheid" zo inteligent zijn geworden (evolutie) door het eten van vlees/dieren (ik geloof dat dat kwam door een of ander merg waardoor de hersenen extra voeding kregen). vandaar dat ik zei: "dat verklaart een hoop"


http://veg-tv.info/Earthlings

weg met mac donalds
Jan 27 2008 03:57pm
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 27 2008 06:34pm
Quote (Hellskin @ Sun, 27 Jan 2008, 22:04)
wist je dat wij "als mensheid" zo inteligent zijn geworden (evolutie) door het eten van vlees/dieren (ik geloof dat dat kwam door een of ander merg waardoor de hersenen extra voeding kregen). vandaar dat ik zei: "dat verklaart een hoop"

Jij bent ook vegetariƫr?

Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll