Quote (xycho2d @ Tue, 29 Jan 2008, 10:31)
Eerste nummer is de shit

http://www.youtube.com/watch?v=mGdxgGpWkdY
Breaking Benjamin! Als je die goed vindt, moet je So Cold van ze eens luisteen. Supernummer, imo.
Quote (reaper_666 @ Tue, 29 Jan 2008, 09:30)
jezus 23k nummers geluisterd

zit pas op 3k
ben pas naar optreden van Baroness geweest, ook best te pruimen
Kylesa (ik geloof dat je het zo schrijft) was ook wel nice als voorprogramma
tis metal btw
Even ge-youtube'd. Klinkt ook best gaaf! :-)
This post was edited by mUMmY- on Jan 29 2008 06:44am