d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Rockmuziek
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 29 2008 06:40am
Quote (xycho2d @ Tue, 29 Jan 2008, 10:31)
Eerste nummer is de shit biggrin.gif
http://www.youtube.com/watch?v=mGdxgGpWkdY


Breaking Benjamin! Als je die goed vindt, moet je So Cold van ze eens luisteen. Supernummer, imo.

Quote (reaper_666 @ Tue, 29 Jan 2008, 09:30)
jezus 23k nummers geluisterd tongue.gif zit pas op 3k

ben pas naar optreden van Baroness geweest, ook best te pruimen

Kylesa (ik geloof dat je het zo schrijft) was ook wel nice als voorprogramma

tis metal btw


Even ge-youtube'd. Klinkt ook best gaaf! :-)

This post was edited by mUMmY- on Jan 29 2008 06:44am
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Jan 29 2008 09:29am
Holiday in Cambodia - The Dead Kennedys
Reptilia - The Strokes
Through the fire and the flames - Dragonforce
One - Metallica
Cliffs of Dover - Eric Dunno achternaam
Knights of Cydonia - Muse
The Metal - Tenacious D

En nog meer maar heb geen zin meer ^^
Vooral die liedjes door GH3
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 29 2008 09:45am
Quote (thomas1441 @ Tue, 29 Jan 2008, 16:29)
Holiday in Cambodia - The Dead Kennedys
Reptilia - The Strokes
Through the fire and the flames - Dragonforce
One - Metallica
Cliffs of Dover - Eric Dunno achternaam
Knights of Cydonia - Muse
The Metal - Tenacious D

En nog meer maar heb geen zin meer ^^
Vooral die liedjes door GH3


Eric Johnson :-)

Is dat GH3 leuk? Helpt het ook voor je 'echte' gitaarskills? Nog nooit gedaan dus ben wel benieuwd.
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Jan 29 2008 09:54am
Quote (mUMmY- @ Tue, Jan 29 2008, 04:45pm)
Eric Johnson :-)

Is dat GH3 leuk? Helpt het ook voor je 'echte' gitaarskills? Nog nooit gedaan dus ben wel benieuwd.


helpt niet voor je echte gitaar skills

Wel erg leuk smile.gif en je krijgt er een goed gevoel voor ritme van
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 29 2008 09:57am
Quote (thomas1441 @ Tue, 29 Jan 2008, 16:54)
helpt niet voor je echte gitaar skills

Wel erg leuk smile.gif en je krijgt er een goed gevoel voor ritme van


Okay dan, zal eens kijken als ik bij iemand kom die het wel heeft. Voor nu houd ik het wel bij m'n echte gitaar :-p.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll