d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Eerste 07 Mediator? > Discus
Prev123458Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 23 2008 10:14am
Quote (cranium-sf @ Wed, 23 Jan 2008, 17:12)
ik help al 3jaar tongue.gif gimme tag? 
dat werkt zo niet hoor smile.gif  nuja dat ze dochter is van mod zal er wel grote rol in spelen , maar toch vind ik dat regels er voor iedereen het zelfde moeten zijn
als je vader politie is ,maakt dat dat jij niks kunt stelen?


Nee, maar je doet het wel minder snel dan wanneer je vader een dief is. Die TexaCali heeft meer te verliezen dan te winnen als ze zou willen scammen. Enneuh, 't is toch logisch dat er "vriendjespolitiek" is. Als de mods mensen leren kennen, en daardoor diegenen een trusted tag geven is het gelijk vriendjespolitiek. Maar dat is toch juist logisch, die mod vertrouwt die persoon namelijk.

Ps.

Hecht niet zoveel waarde aan de trusted tag. Je hebt er ontzettend weinig aan.

This post was edited by mUMmY- on Jan 23 2008 10:15am
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 23 2008 10:16am
Zijn daar mensen jaloers? tongue.gif
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Jan 23 2008 10:16am
Quote (mUMmY- @ Wed, 23 Jan 2008, 18:14)
Nee, maar je doet het wel minder snel dan wanneer je vader een dief is. Die TexaCali heeft meer te verliezen dan te winnen als ze zou willen scammen. Enneuh, 't is toch logisch dat er "vriendjespolitiek" is. Als de mods mensen leren kennen, en daardoor diegenen een trusted tag geven is het gelijk vriendjespolitiek. Maar dat is toch juist logisch, die mod vertrouwt die persoon namelijk.

Ps.

Hecht niet zoveel waarde aan de trusted tag. Je hebt er ontzettend weinig aan.


Je slaat wederom de spijker op zijn kop. *applaus*

Quote (triple_han @ Wed, 23 Jan 2008, 18:21)
Dat zei Laurens ook ooit!


haha

This post was edited by sK_Kabouter on Jan 23 2008 10:28am
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Jan 23 2008 10:16am
Quote (mUMmY- @ Wed, Jan 23 2008, 04:14pm)
Nee, maar je doet het wel minder snel dan wanneer je vader een dief is. Die TexaCali heeft meer te verliezen dan te winnen als ze zou willen scammen. Enneuh, 't is toch logisch dat er "vriendjespolitiek" is. Als de mods mensen leren kennen, en daardoor diegenen een trusted tag geven is het gelijk vriendjespolitiek. Maar dat is toch juist logisch, die mod vertrouwt die persoon namelijk.


hm goed argument , het zal wel dan zkr smile.gif
mijn mening blijft dezelfde , maar kan er wel inkomen

Quote (Ov2rkill @ Wed, Jan 23 2008, 04:16pm)
Zijn daar mensen jaloers? tongue.gif


mssn wink.gif ik zou graag mediator zijn , ga dat niet verzwijgen
wat heb ik anders te doen als k thuis zit tongue.gif

edit : ze is btw niet enige 07 mediator dus wssn ook niet eerste
http://forums.d2jsp.org/user.php?i=334935
mssn vrouw van tex? smile.gif

This post was edited by cranium-sf on Jan 23 2008 10:20am
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 23 2008 10:21am
Quote (mUMmY- @ Wed, 23 Jan 2008, 18:14)
Hecht niet zoveel waarde aan de trusted tag. Je hebt er ontzettend weinig aan.

Dat zei Laurens ook ooit!

Voor de rest heb je trouwens ook gelijk, in een geval als dit is 4 maanden genoeg tijd om je te bewijzen.

This post was edited by triple_han on Jan 23 2008 10:23am
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 23 2008 10:23am
Quote (triple_han @ Wed, 23 Jan 2008, 17:21)
Dat zei Laurens ook ooit!


Hah. Ik heb 'm in ieder geval niet meer, dus ik kan hem ook niet kwijtraken. *Hoezee!*

This post was edited by mUMmY- on Jan 23 2008 10:24am
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 23 2008 10:50am
Quote (Demonsangel @ Wed, Jan 23 2008, 03:49pm)
Oh toevallig zit die bij texacon in de guild, de mod die denkt dat hij lldgod is


beetje meer respect he. hij suspend tenminste mensnen als ik het em vraag xD
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 23 2008 10:51am
Quote (Hellskin @ Wed, 23 Jan 2008, 17:50)
beetje meer respect he. hij suspend tenminste mensnen als ik het em vraag xD


Hoe voelt dat?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 23 2008 11:03am
Ik geeuw.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 23 2008 11:13am
waar gaat dit topic over, ik snap niet waarom hij begonnen is.
wat boeit het dat iemand de eerste med is van 07, tis al 2008 joh
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123458Next
Closed New Topic New Poll