d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Habbo
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 23 2008 11:35am
Quote (mUMmY- @ Wed, 23 Jan 2008, 18:25)
Ik vond het niveau Engels al dermate goed dat ik dacht dat BBDG een cursus ondergaan had. Totdat ik las dat de charter door iemand anders gemaakt was. Weer een illusie verdwenen. sad.gif

Goed Engels?

Quote (Han)
Waarom zou je het niet joinen is de betere vraag!

Ja, heeft hij nog niet heel wat leden van V afgesnoept?

CpTJenJen: ik heb helemaal niets tegen BBDG, het is gewoon 'n idioot.

This post was edited by ¢?NNI on Jan 23 2008 11:36am
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 23 2008 11:41am
Beter dan ik verwacht had op z'n minst. Ok, goed is anders. Maar ik had minder verwacht.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 23 2008 11:44am
Ja, dat dan weer wel. BadBoy's blog is de gekste.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 23 2008 11:51am
bad boy

DE GHAAKSTEEEE.

ik maak wel ff een pol.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 23 2008 02:18pm
Quote (Hellskin @ Wed, 23 Jan 2008, 18:00)
van alles wat je mogelijk had kunnen reageren vind ik dit wel een van de meest trieste dingen.

je ken het op inhoudelijk vlak niet meer winnen en je probeerd iemand persoonlijk te pakken.


het was sarcasme zijn jullie allemaal debiel; ofzo en JWT

jwt is een afkorting en dat weet je best.

Quote (mUMmY- @ Wed, 23 Jan 2008, 18:25)
Ik vond het niveau Engels al dermate goed dat ik dacht dat BBDG een cursus ondergaan had. Totdat ik las dat de charter door iemand anders gemaakt was. Weer een illusie verdwenen. sad.gif

Edit: Vat het niet persoonlijk op, BBDG. < 3


hmm de tekst is wel van mij ^

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 23 2008 02:18pm
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 23 2008 02:50pm
Ja, sarcasme! Zo'n belachelijke post zou BBDG toch niet maken?
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 23 2008 03:53pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 23 Jan 2008, 21:18)
hmm de tekst is wel van mij ^


Ah, in dat geval, props! Als je nou evenveel moeite doet om je posts qua spelling even goed te controleren als je charter gaat het misschien nog eens iets worden met jou! :-D
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 23 2008 04:13pm
Quote (mUMmY- @ Wed, 23 Jan 2008, 22:53)
Ah, in dat geval, props! Als je nou evenveel moeite doet om je posts qua spelling even goed te controleren als je charter gaat het misschien nog eens iets worden met jou! :-D


hmm ik kan beter engels dan nederlands lol ^^

mja ik let er nooit zo op iig.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 23 2008 07:14pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Jan 23 2008, 08:18pm)
jwt is een afkorting en dat weet je best.


jwt is een afkorting van "Je weet toch".


dat betekend veel meer dan alleen "dat weet je best"
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 24 2008 02:19am
Quote (Hellskin @ Thu, Jan 24 2008, 01:14am)
jwt is een afkorting van "Je weet toch".
Klopt!

Bradda from another Madda!

Go Back To Nederlands Topic List
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll