Quote (Hellskin @ Wed, 23 Jan 2008, 18:00)
van alles wat je mogelijk had kunnen reageren vind ik dit wel een van de meest trieste dingen.
je ken het op inhoudelijk vlak niet meer winnen en je probeerd iemand persoonlijk te pakken.
het was sarcasme zijn jullie allemaal debiel; ofzo en JWT
jwt is een afkorting en dat weet je best.
Quote (mUMmY- @ Wed, 23 Jan 2008, 18:25)
Ik vond het niveau Engels al dermate goed dat ik dacht dat BBDG een cursus ondergaan had. Totdat ik las dat de charter door iemand anders gemaakt was. Weer een illusie verdwenen.

Edit: Vat het niet persoonlijk op, BBDG. < 3
hmm de tekst is wel van mij ^
This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 23 2008 02:18pm