d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gsm's > Welke Heb Je?
Prev1234512Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 23 2008 06:42am
Nokia 6020; ik kan ermee bellen, sms'en en een wekker instellen. Meer hoeft niet.

Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 23 2008 06:53am
Samsung e250
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Jan 23 2008 07:29am
samsung E830 , niet 1 van de top gsms maar toch goed genoeg voor mij
zolang ik kan bellen / smsen / mp3 beluisteren volstaat het
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 23 2008 08:06am
Quote (NL-JOERI @ Tue, 22 Jan 2008, 23:18)


Zelfde hier. Alleen dan de zilveren uitvoering. :-)
Member
Posts: 2,349
Joined: May 29 2006
Gold: 31.00
Jan 23 2008 08:46am
Quote (Godsterrorforce @ Tue, Jan 22 2008, 10:24pm)
Samsung D600

ja, jullie kennen hem wel.


Shit zooi, WAAROM HEB JE DEZELFDE TELEFOON GEKOCHT ALS MIJ?! Nou istie niet meer stoer.. sleep.gif
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jan 23 2008 08:55am
een oude samsung..
nieuwe winkelwaarde: 30 euro

kan bellen/sms'en en ik kan er een pint mee aftrekken ...

wie doet mij na?tongue.gif
Member
Posts: 2,349
Joined: May 29 2006
Gold: 31.00
Jan 23 2008 09:16am
Quote (Falkerakatim @ Wed, Jan 23 2008, 02:55pm)
een oude samsung..
nieuwe winkelwaarde: 30 euro

kan bellen/sms'en en ik kan er een pint mee aftrekken ...

wie doet mij na?tongue.gif


Ik kon je nadoen, tot ie tijdens vakantie in renesse uit me zak vloog boven in een attractie O_O
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 23 2008 09:18am
heb ik al gehad was in een week kapot aan het schermpje lol (zat in broekzak terwijl het gebeurt moest zijn)


Hoe heb je da dan voor mekaar gekregen? na een week al O_o



edujackass @ Tue, 22 Jan 2008, 23:38
maar de mijne is
nog duurder
waardoor ik dus het coolst ben jongens.
nokia 6300ftw.
en ga jij alsjeblieft weer heel snel weg. ik weet nog de laatste keer dat je hier kwam aankruipen.


Wat maakt het nou uit dat ie duurder is... heeft niks met cool zijn te maken.. (maybe ben jij dan beetje oppervlakkig als jij zo denkt...)

Het is gewoon wat je zelf liever wil.

Nokia 6300 is ook een leuke telefoon, maar ik heb liever de N82, daarom heb ik die ook besteld..
En ik kan zelf beslissen of ik hier wel of niet rond hang, heb ik jou niet voor nodig om die keus te maken.

op het eerste was fabrieks fout ofzo maar ze hebben me niet vergoed (was iets onder het schermpje en barste door in men broekzak te zitten
en op het 2de sarcasme ooit al van gehoord?

en @ tim doe ik met een aansteker dopjes van flesjes halen biggrin.gif
@ demon lol neem nooit u gsm mee op atractie's biggrin.gif


This post was edited by ben6660 on Jan 23 2008 09:19am
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 23 2008 09:22am
18e 'GSM' topic.

Mijne:

Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 23 2008 09:29am
Quote (JWT @ Wed, 23 Jan 2008, 16:22)
18e 'GSM' topic.

Mijne:



die heeft mn moeder ook ohmy.gif ze kan er alleen niet mee omgaan, mja zij mag ook blij zijn dat ze weet hoe de computer aangaat
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234512Next
Closed New Topic New Poll