heb ik al gehad was in een week kapot aan het schermpje lol (zat in broekzak terwijl het gebeurt moest zijn)
Hoe heb je da dan voor mekaar gekregen? na een week al O_o
edujackass @ Tue, 22 Jan 2008, 23:38
maar de mijne is
nog duurder
waardoor ik dus het coolst ben jongens.
nokia 6300ftw.
en ga jij alsjeblieft weer heel snel weg. ik weet nog de laatste keer dat je hier kwam aankruipen.
Wat maakt het nou uit dat ie duurder is... heeft niks met cool zijn te maken.. (maybe ben jij dan beetje oppervlakkig als jij zo denkt...)
Het is gewoon wat je zelf liever wil.
Nokia 6300 is ook een leuke telefoon, maar ik heb liever de N82, daarom heb ik die ook besteld..
En ik kan zelf beslissen of ik hier wel of niet rond hang, heb ik jou niet voor nodig om die keus te maken.
op het eerste was fabrieks fout ofzo maar ze hebben me niet vergoed (was iets onder het schermpje en barste door in men broekzak te zitten
en op het 2de sarcasme ooit al van gehoord?
en @ tim doe ik met een aansteker dopjes van flesjes halen

@ demon lol neem nooit u gsm mee op atractie's
This post was edited by ben6660 on Jan 23 2008 09:19am