d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Zomervakantie 2008!
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,784
Joined: Dec 11 2004
Gold: Locked
Jan 23 2008 04:17pm
Mei: Dubai (skieen ^^)
Zomer: Italie gardameer (zuipen ^^)
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 23 2008 04:23pm
werken sad.gif

miss in de bouwvak er ff tussenuit ^^
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 23 2008 04:40pm
Quote (tenshinhan @ Tue, 22 Jan 2008, 18:52)
Me vakantie begint pas over paar maanden met :

Pinkpop gehele weekend
In de Zomer 19dagen naar New York ,en laatste 6dagen naar Florida.
Lowlands

En maby nog wat andere Festivals maarjah geld raakt ook is op


Vorig jaar geweest? Ik wel happy.gif

Ik denk dat ik dit jaar maar keertje niet ga, ga ook al met vriende op vakantie.

Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 23 2008 05:21pm
Quote (uNoTopia @ Thu, 24 Jan 2008, 00:40)
Vorig jaar geweest? Ik wel happy.gif

Ik denk dat ik dit jaar maar keertje niet ga, ga ook al met vriende op vakantie.


Ja ben er nu 3jaar achter een geweest en Pinkpop same smile.gif
Member
Posts: 8,314
Joined: May 31 2005
Gold: 89.00
Jan 23 2008 09:06pm
ah vakantie duurt nog ff maar ziet er goed uit tot nu toe.

mja tot nu toe is het plan om in ieder geval 2 dage 10 days off the pakke (ik hoop meer)
lowlands (5e keer, et is gewoon zoiets dat bij vakantie hoort)
voor derest een beetje feestjes afgaan en relaxe
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 24 2008 12:26pm
Ik ga in mijn badboykamer sweetgirls versieren.
Member
Posts: 54,178
Joined: Nov 2 2006
Gold: 62.69
Jan 26 2008 01:51pm
Quote (Doggy-Style @ Tue, Jan 22 2008, 04:24pm)
Ik ga naar de Costa Brava dit jaar met 8 vrienden! In Blanes om precies te zijn.

Wat jullie?


Spanje biggrin.gif
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 26 2008 02:34pm
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Jan 24 2008, 06:26pm)
Ik ga in mijn badboykamer sweetgirls versieren.


same here..

badboy kamer is echt chill
Jan 26 2008 04:59pm
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Jan 30 2008 07:29am
tja ik weet niet,
heb aanbod gehad om te werken in lloret maja weet niet of ik dat wel wil als proper :/.
en in de zomer zijn er in nl ook leuke feestjes harddance smile.gif proberen te doen alsof ik 18ben met me 17 sad.gif
sowiso 2weekjes griekenland naar chersonisos ofzoiets tongue.gif moeilijk.
en een weekje rennese met vrienden.
en de rest wordt invullen met strand werken slapen feesten
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll