Quote (JWT @ Tue, Jan 22 2008, 05:06pm)
Blaxtar release party? ^___^ Wilde ik eerst ook heengaan, maar het is podium geworden.
Ik ga vrijdag naar Podium (hardenberg) Sticks/Typhoon/Rico en die dag erop naar Hellendoorn (Sticks/Rico)
Ga daarheen ook dan.
Ik woon dichtbij Zwolle, maar verdiep me niet in Vakantieparken. Sorry =/
Je kan wel een hotel in Zwolle vinden. Of in Ommen, waar ik woon.
Mwaa
zoek gwn een plek om met 5 peepz te chillen in zomervakantie
ik en een maat gaan zoiezo hedon dan gaan die anderen ook maar mee