d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vakantiepark > Weet Iemand Een Dope Vakantiepark
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,165
Joined: Jan 31 2005
Gold: 526.11
Jan 23 2008 04:21am
zomaar even een vraagje, maar wat moet je in GODSNAAM in een vakantiepark, behalve tussen het tokkie en campingvolk zitten?
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Jan 23 2008 01:59pm
Quote (JWT @ Tue, Jan 22 2008, 05:06pm)
Blaxtar release party? ^___^ Wilde ik eerst ook heengaan, maar het is podium geworden.

Ik ga vrijdag naar Podium (hardenberg) Sticks/Typhoon/Rico en die dag erop naar Hellendoorn (Sticks/Rico)
Ga daarheen ook dan.


Ik woon dichtbij Zwolle, maar verdiep me niet in Vakantieparken. Sorry =/
Je kan wel een hotel in Zwolle vinden. Of in Ommen, waar ik woon.


Mwaa
zoek gwn een plek om met 5 peepz te chillen in zomervakantie
ik en een maat gaan zoiezo hedon dan gaan die anderen ook maar mee
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 23 2008 02:02pm
Quote (thomas1441 @ Wed, Jan 23 2008, 07:59pm)
Mwaa
zoek gwn een plek om met 5 peepz te chillen in zomervakantie
ik en een maat gaan zoiezo hedon dan gaan die anderen ook maar mee
Oooh,

Neem dan een camping in Ommen!
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&um=1&ie=UTF-8&q=camping&near=Ommen+(OV)&fb=1&view=text&sa=X&oi=local_group&resnum=1&ct=more-results&cd=1

Ik raad je ''Dennenoord'' af, dat is alleen maar voor asociale gasten.
Ik raad je ''Camping De Koeksebelt'' aan.

Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll