d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Zien Jullie Badboy Liever Vertrekken?
Prev123
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 20 2008 07:44am
null vote ofc..

deze poll doet me echt niets ik ga wanneer ik wil gaan..
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 20 2008 07:44am
Quote (Falkerakatim @ Sun, 20 Jan 2008, 15:33)
mooie gsm .. hoeveel heeft die gekost?


echte badboys betalen toch niet voor hun spullen?
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 20 2008 07:45am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Jan 20 2008, 01:44pm)
null vote ofc..

deze poll doet me echt niets ik ga wanneer ik wil gaan..


lul niet je hebt nee gestemt ..
Banned
Posts: 97
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Jan 20 2008 07:46am
Quote (ImFromHolland @ Sun, Jan 20 2008, 01:43pm)
Anders hou je eens op met nieuwe topics aan te maken, misdracht.


Lolol, ik dacht dat... Hahaha, echt waar ^^

Als StouteJongen zich een beetje aanpast mag hij blijven van mij. Ik heb op "Nee" gestemd, ik heb nog hoop wub.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 20 2008 07:50am
Quote (gehawk @ Sun, 20 Jan 2008, 14:45)
lul niet je hebt nee gestemt ..


ik heb op null vote gestemd..

en daarbij ben ik jouw geen verklaring schuldig..
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 20 2008 07:52am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Jan 20 2008, 01:50pm)
ik heb op null vote gestemd..

en daarbij ben ik jouw geen verklaring schuldig..


Ik weet niet of je het door hebt maar met een simpel truukje kan je zien wie wat heeft gestemd -.-
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Closed New Topic New Poll