d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > En Op De Zevende Dag... > Zei Eduard Dat Het Goed Was!
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 18 2008 07:12pm
wasie ook maar ik heb er tog nog een stuk of 4 liggen mogten er alsnog losbandige damens bij me komen logeren.
maar er was helemaal niks anders te drinken dus nam ik een BrEzAh
tropical lime om precies te zijn.
@SYNDROOMnyus.. thanks.

This post was edited by edujackass on Jan 18 2008 07:13pm
Banned
Posts: 47
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 18 2008 07:26pm
hmm

This post was edited by Jheronymus on Jan 18 2008 07:27pm
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 18 2008 08:20pm
Wat was je oude account?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 19 2008 03:55am
Je weet dat het Rotflol is he..
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 19 2008 04:10am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Jan 19 2008, 10:55am)
Je weet dat het Rotflol is he..


weet jij dat je achterlijk bent? de T van THE word niet in afkortingen gestoken
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 19 2008 04:14am
Quote (Demonsangel @ Sat, 19 Jan 2008, 11:10)
weet jij dat je achterlijk bent? de T van THE word niet in afkortingen gestoken


ach man wat weet een broekie als jij nou van dat soort dingen
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 19 2008 04:16am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Jan 19 2008, 11:14am)
ach man wat weet een broekie als jij nou van dat soort dingen


Mijn opleiding zegt me dat, iets waar jij te arm of te dom voor bent, waarschijnlijk zelfs alletwee
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 19 2008 04:18am
Quote (Demonsangel @ Sat, 19 Jan 2008, 11:16)
Mijn opleiding zegt me dat, iets waar jij te arm of te dom voor bent, waarschijnlijk zelfs alletwee


hahaha toen ze die woorden voor het eerst gebruikte zat jij nog in de luiers
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 19 2008 04:19am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Jan 19 2008, 11:18am)
hahaha toen ze die woorden voor het eerst gebruikte zat jij nog in de luiers


jij dan waarschijnlijk ook, of denk je net als diehyvelovah dat iedereen hier 13 jaar is
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 19 2008 04:21am
Quote (Demonsangel @ Sat, 19 Jan 2008, 11:19)
jij dan waarschijnlijk ook, of denk je net als diehyvelovah dat iedereen hier 13 jaar is


zoals jij je gedraagt krijg ik wel die indruk ja.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll