d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wubennm = Edujackass
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 18 2008 05:18pm
Quote (ImFromHolland @ Fri, Jan 18 2008, 11:17pm)
Awww, hij kan wel een beetje meer vet op de wangetjes krijgen, maar verder is het de perfecte schoonzoon!

En grappig dat je anderen op het uiterlijk beoordeeld, ben je zelf wat onzeker?


Ik heb gewoon een kankerhekel aan die gast

wou je ontkennen dat die geen grafhoofd heeft?
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 18 2008 05:20pm
Quote (gehawk @ Sat, 19 Jan 2008, 01:18)
Ik heb gewoon een kankerhekel aan die gast

wou je ontkennen dat die geen grafhoofd heeft?


Nope geen grafhoofd

Wat is een grafhoofd ?
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Jan 18 2008 05:24pm
Quote (tenshinhan @ Sat, 19 Jan 2008, 00:20)
Nope geen grafhoofd

Wat is een grafhoofd ?


waarschijnlijk een hoofd met R.I.P. erop, of zo'n kruisje.
Jan 18 2008 05:25pm
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 18 2008 05:25pm
Quote (Godsterrorforce @ Sat, 19 Jan 2008, 01:24)
waarschijnlijk een hoofd met R.I.P. erop, of zo'n kruisje.


okey wacko.gif
Banned
Posts: 97
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Jan 18 2008 05:26pm
Quote (gehawk @ Fri, Jan 18 2008, 11:18pm)
Ik heb gewoon een kankerhekel aan die gast

wou je ontkennen dat die geen grafhoofd heeft?


Hoeveel mensen ken jij eigenlijk? =S

Het feit dat jij een beetje wild wordt van Eduard zegt meer over je frustratietolerantie, jongeman.
Jan 18 2008 05:29pm
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 18 2008 05:36pm
Quote (gehawk @ Sat, 19 Jan 2008, 01:18)
Ik heb gewoon een kankerhekel aan die gast

wou je ontkennen dat die geen grafhoofd heeft?


en dat zonder dat ik egt boos tegen hem ben geweest smile.gif
ik sta versteld van mezelf.


/gaat ff wat te eten halen voor bij de groote hoeveelheid e-drama in dutch forum vanavond.
Banned
Posts: 97
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Jan 18 2008 05:41pm
Quote (edujackass @ Fri, Jan 18 2008, 11:36pm)
en dat zonder dat ik egt boos tegen hem ben geweest smile.gif
ik sta versteld van mezelf.


/gaat ff wat te eten halen voor bij de groote hoeveelheid e-drama in dutch forum vanavond.


Ja, ik smeer mij ook even een broodje pindakaas en kijk waar dit allemaal naar toe zal leiden. Vreemd genoeg doet lemonparty mij niet zoveel meer, ik zoek naar een verklaring...
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 18 2008 05:43pm
Quote (ImFromHolland @ Fri, Jan 18 2008, 11:41pm)
Ja, ik smeer mij ook even een broodje pindakaas en kijk waar dit allemaal naar toe zal leiden. Vreemd genoeg doet lemonparty mij niet zoveel meer, ik zoek naar een verklaring...


rofl
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll