d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Tering Kindjes Ik Ben Terug Om Te Schelden
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 97
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Jan 18 2008 04:47pm
Quote (gehawk @ Fri, Jan 18 2008, 10:45pm)
haha edu is lelijk man je lijkt een echte nerd


Look-a-like, hij heeft meer doppelgangers rondlopen dan Elvis, jo!

En Eduard is geil met zijn mooie Britney-haar =D

Ik kom in de verleiding om de Wafflemeng te plaatsen, maar hou me in.

Edit: Tsssk, nog eisen ook, Bi? Ik dacht dat je op mijn persoonlijkheid viel. wat heb ik me zwaar in je vergist...

NogEenEduardit:



Let niet op de planeet...

This post was edited by ImFromHolland on Jan 18 2008 04:49pm
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 18 2008 04:47pm
Quote
TRIJN


ohmy.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 18 2008 04:47pm
ik ben die foto ook tegengekomen in de PoF ik schrok eerst ook al en dacht maar die trui en bril heb ik helemaal niet... merkte toen dat het een of andere robbert nog wat was.
heb trouwes geen probleem met wafflemeng biggrin.gif alleen die planeet op me deur is beettje raar ^^

This post was edited by edujackass on Jan 18 2008 04:48pm
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 18 2008 04:48pm
Quote (gehawk @ Fri, 18 Jan 2008, 23:45)
haha edu is lelijk man je lijkt een echte nerd


je bent gewoon jaloers op zn hippe kapsel
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Jan 18 2008 04:50pm
netd rdinkiedn lated valedn ovedrd med toedstednbordd omggggggggg!
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 18 2008 04:51pm
Quote (xycho2d @ Fri, 18 Jan 2008, 22:50)
netd rdinkiedn lated valedn ovedrd med toedstednbordd omggggggggg!


xD
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 18 2008 04:52pm
Edu is echt ugly man

ben jij dat echt??
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 18 2008 04:53pm
Quote (xycho2d @ Sat, 19 Jan 2008, 00:50)
netd rdinkiedn lated valedn ovedrd med toedstednbordd omggggggggg!


LOL MY PIC BROEK XYCHO34DS KEYBARD LOL

btw,

4chan ftw.

Quote (gehawk @ Sat, 19 Jan 2008, 00:52)
Edu is echt ugly man

ben jij dat echt??


nee dat is de vader van me nicht van me vriendin van me kenis van me moeder.

This post was edited by edujackass on Jan 18 2008 04:53pm
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 18 2008 04:55pm
Quote (edujackass @ Sat, 19 Jan 2008, 00:53)
nee dat is de vader van me nicht van me vriendin van me kenis van me moeder.


Ey die ken ik heet die gene Karl ?
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 18 2008 05:02pm
Quote (tenshinhan @ Sat, 19 Jan 2008, 00:55)
Ey die ken ik heet die gene Karl ?


HEAHEAHEA .............. HEA.........................................................HEA...


tering wat ben jij slecht in grappen maken man.
beter ga je verder met soas verspreiden via mannen hun anussen

This post was edited by edujackass on Jan 18 2008 05:03pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll