d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wtf! > Myrich
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 16 2008 11:39am
Quote (Godsterrorforce @ Wed, 16 Jan 2008, 17:29)
op de 1 of andere manier, denk ik gewoon dat je sterke verhalen heb.


Zonder gein. Ik geef ook eerlijk toe dat ik nooit alleen gegaan was. Mijn moeder wilde wel even mee, omdat ze toch nog even bij een boekwinkel wilde kijken, maar die was rond die tijd al gesloten.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jan 16 2008 01:19pm
Quote (MilkAndCookies @ Wed, 16 Jan 2008, 18:39)
Zonder gein. Ik geef ook eerlijk toe dat ik nooit alleen gegaan was. Mijn moeder wilde wel even mee, omdat ze toch nog even bij een boekwinkel wilde kijken, maar die was rond die tijd al gesloten.


dus daar gingen jullie dan, zij achterop de bagagedrager..
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 16 2008 01:22pm
Quote (JurK. @ Wed, 16 Jan 2008, 19:19)
dus daar gingen jullie dan, zij achterop de bagagedrager..


Mijn moeder kan wel autorijden!
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 16 2008 01:24pm
vind de eerste topic van zeer laag niveau
2de gaat nog redelijk maar als ik een post zou maken met een foto die afkomstig is van rotten.com zou ik wss gelijk 20% krijgen en de topic trashed.
ik merk ook in elk van zijn posts een crappy soort van ''ik ben de badboy'' houding. heb bijna medelije met myrich.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 16 2008 01:26pm
Quote (edujackass @ Wed, 16 Jan 2008, 19:24)
vind de eerste topic van zeer laag niveau
2de gaat nog redelijk maar als ik een post zou maken met een foto die afkomstig is van rotten.com zou ik wss gelijk 20% krijgen en de topic trashed.
ik merk ook in elk van zijn posts een crappy  soort van ''ik ben de badboy'' houding. heb bijna medelije met myrich.


Laat mij dat kindsverkrachting plaatje eens zien, jo.

Via msn ofzo, ik post wel.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jan 16 2008 01:29pm
Quote (MilkAndCookies @ Wed, 16 Jan 2008, 20:22)
Mijn moeder kan wel autorijden!


'ma, wil je me ff daar en daar naartoe rije, ik moet nog iemand opwachten die me irritant was op n online forum'
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 16 2008 01:30pm
Quote (JurK. @ Wed, 16 Jan 2008, 19:29)
'ma, wil je me ff daar en daar naartoe rije, ik moet nog iemand opwachten die me irritant was op n online forum'


Quote
Mijn moeder wilde wel even mee, omdat ze toch nog even bij een boekwinkel wilde kijken, maar die was rond die tijd al gesloten.


Ben je achterlijk?
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jan 16 2008 01:42pm
Quote (MilkAndCookies @ Wed, 16 Jan 2008, 20:30)
Ben je achterlijk?


zit je gewoon te zieke, vin t n grappig verhaal. en nee ik ben niet achterlijk, ik ben sociaal creatief
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 16 2008 03:08pm
Quote (MilkAndCookies @ Wed, 16 Jan 2008, 21:26)
Laat mij dat kindsverkrachting plaatje eens zien, jo.

Via msn ofzo, ik post wel.


welke?!!? ohmy.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll