Quote (edujackass @ Wed, 16 Jan 2008, 19:24)
vind de eerste topic van zeer laag niveau
2de gaat nog redelijk maar als ik een post zou maken met een foto die afkomstig is van rotten.com zou ik wss gelijk 20% krijgen en de topic trashed.
ik merk ook in elk van zijn posts een crappy soort van ''ik ben de badboy'' houding. heb bijna medelije met myrich.
Laat mij dat kindsverkrachting plaatje eens zien, jo.
Via msn ofzo, ik post wel.