d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Ben Vrij ! > Omg Ik Ben Blij
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 15 2008 12:31am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 15 Jan 2008, 06:04)
lol als ik al men items verkoop zit ik rond de 40k fg ^^


Cool joh.

Ik ken iemand die het slim heeft aangepakt!
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 15 2008 01:24am
Quote (edujackass @ Mon, Jan 14 2008, 09:55pm)
d2 is me gelukt toen ik was blijven zitten en er heel boos op werd.
nu moet ik nog egt leren stoppen met d2jsp maar dat is al net zo moeilijk :/

edit/

IK HEB VOOR 57K FG TICKETS GEKOCHT, ALLEMAAL KWIJT, IK HEB DUS GROTERE E-PENOR. NEE IS EGT WAAR!! ALLEEN KAN NIEMAND CONTROLEREN OF HET EGT ZO IS OFC.


je kan toch een mod pmen
om jouw gold logs te controleren wink.gif
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 15 2008 03:15am
Quote (Falkerakatim @ Mon, Jan 14 2008, 09:19pm)
ik heb het vandaag over mijn hart gekregen ...
ik weet niet wat me bezielde

maar ik heb alle items op mijn accounts weggegeven ... van de simpelste gem tot mijn perfect items ... alles is weg
ik ben verlost van die diablo-verslaving smile.gif ... heil to me!!!
ook al men forum gold is weggedaan ... zodat ik nooit meer kan herbeginnen smile.gif

~Tim
(nu nog van D2JSP afgeraken)


hm, is dit nu de derde keer dat je stopt? tongue.gif

nouja, stoppen met d2 lijkt me altijd positief, veel te tijdsrovend wink.gif
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jan 15 2008 03:22am
Quote (mrs.piggy @ Tue, Jan 15 2008, 09:15am)
hm, is dit nu de derde keer dat je stopt? tongue.gif

nouja, stoppen met d2 lijkt me altijd positief, veel te tijdsrovend wink.gif


hehe ben al veel gestopt tongue.gif maar altijd had ik men items verkocht ofzo ... of ja .. gewoon gestopt en al men items gehouden... nu ben ik gestopt en heb ik geen items meer^^
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 15 2008 04:33am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, Jan 15 2008, 06:31am)
Ik ken iemand die het slim heeft aangepakt!
Triple_Han?

Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 15 2008 05:38am
Quote (JWT @ Tue, 15 Jan 2008, 12:33)
Triple_Han?

Hoe weet jij dat?ohmy.gif
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 15 2008 12:02pm
Quote (triple_han @ Tue, Jan 15 2008, 11:38am)
Hoe weet jij dat?ohmy.gif
Daar ''pronk'' jij wel eens mee. (direct en indirect)

This post was edited by JWT on Jan 15 2008 12:03pm
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 15 2008 12:20pm
jongens... moet ik m8's vragen om een tenishanhan is een '''''''''''lijer topic? ^_____________^
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 15 2008 01:15pm
Quote (edujackass @ Tue, Jan 15 2008, 07:20pm)
jongens... moet ik m8's vragen om een tenishanhan is een '''''''''''lijer topic? ^_____________^


Quote (edujackass @ Mon, Jan 14 2008, 08:40pm)
zal ik een photoshop maken van badboy de ghakste hoedat hij zijn neef verkracht?
ik zal apachai en boervince zijn hond er ook bij zetten.


Dit eerst aub.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll