d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Met Welke Auto Rijd Jij?
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 38,764
Joined: Sep 8 2006
Gold: 180.00
Jan 15 2008 02:53pm
Meeh Fietss biggrin.gif

ik heb wel ooit in een skelter rond geReden

This post was edited by ufGlenn on Jan 15 2008 02:53pm
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 15 2008 02:54pm
Quote (tenshinhan @ Mon, 14 Jan 2008, 19:51)
Rijd nu in een Ford Mondeo ST220 3.0 v6 248pk
Me 1ste auto was ook een Ford Mondeo alleen dan het jongere broertje en een 2.0 16v 187pk

Zou ooit zelf ook een Malibu Chevelle SS willen of een Ford Mustang uit 1964


Bedoel oudere broer 1tje uit 1997
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Jan 16 2008 05:57am
Cry all now plzzzzzzxzxz!111111

Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 16 2008 07:05am
Quote (xycho2d @ Wed, 16 Jan 2008, 12:57)
Cry all now plzzzzzzxzxz!111111



jaja BBA boy tongue.gif google dan minimaal een foto waarop er een veolia bus rijd tongue.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 17 2008 01:43pm
ik rijd in m'n benenwagen jo!

vet gangster vind je niet?
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 17 2008 01:58pm
Quote (Hellskin @ Thu, Jan 17 2008, 07:43pm)
ik rijd in m'n benenwagen jo!

vet gangster vind je niet?


en jij bent mediator

hahahaha
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 17 2008 02:08pm











JA IK HEB ER 3 cool.gif cool.gif cool.gif

This post was edited by gehawk on Jan 17 2008 02:09pm
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 17 2008 02:37pm
Quote (gehawk @ Thu, Jan 17 2008, 08:08pm)








JA IK HEB ER 3 cool.gif cool.gif cool.gif


gay pride?
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 17 2008 02:37pm
Google afbeeldingen icon_pointr.gif gay car
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 17 2008 02:44pm
Quote (gehawk @ Thu, Jan 17 2008, 08:58pm)
en jij bent mediator

hahahaha




Voila das al genoeg voor tot morge en rot nu op voor ik echt begin ~~
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll