d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Geluidsinstallatie's, Boxen, Etc > Wat Gebruiken Jullie?
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 23 2008 05:39am
Quote (ben6660 @ Tue, 22 Jan 2008, 22:09)


Pssst 2 verschillende merken.
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 23 2008 09:21am
Quote (uNoTopia @ Wed, 23 Jan 2008, 11:39)
Pssst 2 verschillende merken.


bedoelde wel de instalatie he
(5boxen+sub)
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 23 2008 01:16pm
Quote (edujackass @ Tue, 22 Jan 2008, 22:34)
ik heb avonden text en reviews gelezen over sennheisers en creative en steelseries en speedlink etc
de siberia kwam tog het best uit de bus kwa prijs/kwaliteit. voor een goeie sennheiser ben je al gouw 100 euro + kwijt.
Ja, dat wel.

Retired Moderator
Posts: 15,305
Joined: Jul 2 2003
Gold: 3,333.34
Trader: Trusted
Jan 24 2008 09:22am
Z10 setje voor normaal gebruik. Tijdens films, albums, etc. een Pioneer versterker met een leuk 5.1 setje eraan. De versterker kan aangestuurd worden door TV, DVD-speler, radio en computer.

This post was edited by Neoptolemos on Jan 24 2008 09:22am
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jan 24 2008 09:24am
Quote (Neoptolemos @ Thu, Jan 24 2008, 03:22pm)
Z10 setje voor normaal gebruik. Tijdens films, albums, etc. een Pioneer versterker met een leuk 5.1 setje eraan. De versterker kan aangestuurd worden door TV, DVD-speler, radio en computer.


ik koop ook veel setjes...
een rood kanten setje
zo een blauwtje (een beetje het kleur van je trusted tag)
ook een setje met jartellen ...

men vriendin doet ze graag aan .. en ja tongue.gif dat is die prijs wel waard^^ (kost trouwens minder dan jouw boxen)

This post was edited by Falkerakatim on Jan 24 2008 09:25am
Retired Moderator
Posts: 15,305
Joined: Jul 2 2003
Gold: 3,333.34
Trader: Trusted
Jan 24 2008 09:35am
Quote (Falkerakatim @ Thu, 24 Jan 2008, 16:24)
ik koop ook veel setjes...
een rood kanten setje
zo een blauwtje (een beetje het kleur van je trusted tag)
ook een setje met jartellen ...

men vriendin doet ze graag aan .. en ja tongue.gif dat is die prijs wel waard^^ (kost trouwens minder dan jouw boxen)


Ik hoop dat je geen 5.1 setje voor haar koopt though? 2.0 lijkt me genoeg.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll