Quote (Neoptolemos @ Thu, Jan 24 2008, 03:22pm)
Z10 setje voor normaal gebruik. Tijdens films, albums, etc. een Pioneer versterker met een leuk 5.1 setje eraan. De versterker kan aangestuurd worden door TV, DVD-speler, radio en computer.
ik koop ook veel setjes...
een rood kanten setje
zo een blauwtje (een beetje het kleur van je trusted tag)
ook een setje met jartellen ...
men vriendin doet ze graag aan .. en ja

dat is die prijs wel waard^^ (kost trouwens minder dan jouw boxen)
This post was edited by Falkerakatim on Jan 24 2008 09:25am