Quote (Yoghurt. @ Sat, 25 Feb 2006, 07:22)
Quote (¢?NNI @ Thu, Feb 23 2006, 04:14pm)
xxxrey-apoxxx: uiteraard is iedereen vrij zijn of haar mening te vermelden, maar als ik het er niet mee eens zeg, ben ik vrij om dat te zeggen op een volwassen manier. Ik val hem/haar helemaal niet aan, ik zeg enkel dat zijn of haar mening bestaat uit een samenhang van irrationeel denken en veralgemeningen. Dat is mijn mening over zijn mening. Ik probeerde een VOLWASSEN discussie op te bouwen, maar de andere partij faalde. Helaas.
En wat bedoel je eigenlijk met "no fights plz". Wat voor "fights"? Yoghurt. kan gewoon niet tegen het feit dat ik en Laurens veel juister zijn. Echt kinderachtig. Iemand die lesgeeft zou er moeten op uit zijn zijn of haar eigen standpunten te verbeteren. Nee Yoghurt., blijf maar kinderachtig en defensief reageren op het feit dat je ingesteldheid een schaamte is in de 21ste eeuw. Is dit een flame? Nee, dat is mijn mening over een rechtse ingesteldheid.
Yoghurt.: ok, door de reactie op mijn zinvolle post heb je bewezen dat je behalve rechts, ook nog heel erg onvolwassen bent. Als je er niet tegen kan dat je "mening" fout wordt bewezen, post dan ook maar helemaal niet.
1. Je gaf je mening.
2. Ik gaf mijn mening of jouw mening op een volwassen manier (straight to the point, maar wel op een aanvaardbare manier). Geef me een bewijs van wanneer ik je flame. Doe ik NIET.
3. Waaruit leidt je af dat ik "links" ben? Typische reactie voor een rechts ingesteld persoon. Ze zijn ALLES zwart of wit. Als ik niet rechts ben, wilt dit dan automatisch zeggen dat ik links ben? Nee, Einstein, ik ben niet iemand die je in een politiek vakje kan duwen. Ik ben een beetje vanalles (met de rechtse standpunten heb ik inderdaad wel weinig gemeen).
Tenslotte wil ik ook nog even zeggen dat ik normaal heel graag in discussie ga met rechts ingestelde personen, aangezien ik weet dat ik op alle punten waar ik het niet mee eens ben toch mijn gelijk haal. Vandaar dat de meeste personen ook zoals jou reageren. Defensief, kinderachtig. Ik heb er geen andere woorden voor.
En omdat ik in de vorige alinea's misschien je intelligentievermogen heb overschat, zal ik het zo stellen:
Laurens - 1
¢?NNI - 1
Yoghurt - 0
Hoera.
1 ik zeg niet dat je flamed?, maar ik zie dit leaden tot een warn voor 1 van ons en ik wil dat voorkomen
2 gelijk halen kan je niet tenzij je meteen in die regionen alles goed doet. (zelf dan wel) En dat doe je niet.
1. je zegt wel dat ik flame:
Quote (Yoghurt.)
naja pm me hierover maar wil geen warning erbij omdat ik me moet verdedigen tegen flames
Welke flames? Als er geen zijn, wat zit je dan te janken? Er zullen er ook geen komen, discussiėr gerust verder als je jezelf niet helemaal belachelijk wilt maken.
2. wat zijn "regionen"?
3. Herpak jezelf en discussiėr verder op wat ik het laatste op de vorige pagina zei.