d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Ben Ik Toch Stout..
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 13 2008 07:36am
Quote (Baklap @ Sun, 13 Jan 2008, 15:30)
Ons forum is ook gehackt. sad.gif

EDIT: onze guild heeft een aantal hele goeie slashers en een paar van de beste items die er atm zijn.

Mart

Iemand is gewoon stom genoeg geweest om zich te laten hacken, eigen schuld imo.

Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Jan 13 2008 07:36am
Quote (edujackass @ Sun, 13 Jan 2008, 14:33)
ik dacht al er zijn oppeens 2 nieuwe egt mongole mensen in dutch forums.. maar dat is er dus 1.


My hero! heart.gif

EDIT:
Quote (triple_han @ Sun, 13 Jan 2008, 14:36)
Iemand is gewoon stom genoeg geweest om zich te laten hacken, eigen schuld imo.


Wat kan kewbie eraan doen dat het intrasiege forum gehackt is? Ryhn is degene die de site heeft gemaakt dus dat staat er los van. Ik weet het fijne er niet van hoe hij gehackt is maar ik denk niet dat hij er iets aan had kunnen doen.

Mart

This post was edited by Baklap on Jan 13 2008 07:38am
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 13 2008 07:41am
Quote (Baklap @ Sun, 13 Jan 2008, 15:36)
Wat kan kewbie eraan doen dat het intrasiege forum gehackt is? Ryhn is degene die de site heeft gemaakt dus dat staat er los van. Ik weet het fijne er niet van hoe hij gehackt is maar ik denk niet dat hij er iets aan had kunnen doen.

Mart

Zeg ik dan dat het kewbie's schuld is? Waarschijnlijk toch wel, want als kewbie gehacked is zullen ze ook wel zijn admin password gestolen hebben en konden ze zo het forum kraken. Ryhn staat er dus buiten neem ik aan.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 13 2008 09:05am
Quote (edujackass @ Sun, Jan 13 2008, 02:33pm)
ik dacht al er zijn oppeens 2 nieuwe egt mongole mensen in dutch forums.. maar dat is er dus 1.

Nee, je had gelijk
Goonzu/Akirpiraroeiraoriara
Robuust
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 13 2008 09:11am
Quote (Baklap @ Sun, Jan 13 2008, 01:36pm)
Wat kan kewbie eraan doen dat het intrasiege forum gehackt is? Ryhn is degene die de site heeft gemaakt dus dat staat er los van. Ik weet het fijne er niet van hoe hij gehackt is maar ik denk niet dat hij er iets aan had kunnen doen.

Mart


nou maximus
heeft gewoon eerst jullie intrasiege site gehackt
en kewbie had daar het zelfde pw als op jsp

want jullie site was slecht beveiligd
is niet echt njag's fout
is meer de beveiliging
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 13 2008 09:56am
ik heb al zoalng niet meer ingelogd dat ik mn eige passw niet eens weet
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Jan 14 2008 01:27am
Quote (triple_han @ Sun, 13 Jan 2008, 14:41)
Zeg ik dan dat het kewbie's schuld is? Waarschijnlijk toch wel, want als kewbie gehacked is zullen ze ook wel zijn admin password gestolen hebben en konden ze zo het forum kraken. Ryhn staat er dus buiten neem ik aan.


Ryhn is de enigste die admin rechten heeft.

Mart
Member
Posts: 10,777
Joined: Sep 14 2005
Gold: 12,649.00
Jan 14 2008 02:32am
Blijkbaar is dit topic langzamerhand van onderwerp geswitched...
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 14 2008 02:46am
Quote (MarkIris @ Mon, 14 Jan 2008, 10:32)
Blijkbaar is dit topic langzamerhand van onderwerp geswitched...


Jij irriteert me. Blijkbaar.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll