Quote (edujackass @ Sun, 13 Jan 2008, 14:33)
ik dacht al er zijn oppeens 2 nieuwe egt mongole mensen in dutch forums.. maar dat is er dus 1.
My hero!

EDIT:
Quote (triple_han @ Sun, 13 Jan 2008, 14:36)
Iemand is gewoon stom genoeg geweest om zich te laten hacken, eigen schuld imo.
Wat kan kewbie eraan doen dat het intrasiege forum gehackt is? Ryhn is degene die de site heeft gemaakt dus dat staat er los van. Ik weet het fijne er niet van hoe hij gehackt is maar ik denk niet dat hij er iets aan had kunnen doen.
Mart
This post was edited by Baklap on Jan 13 2008 07:38am