d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hyves Hyves Hyves Hyves Hyves Hyves Hyves Hyves > Elke Moderne Breezerslet Heeft Het.
Prev123459Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 12 2008 05:14am
Quote (MilkAndCookies @ Sat, Jan 12 2008, 10:58am)
Waarom is het voor homo's?
Omdat hij zelf niet genoeg hyves-vriendjes kan regelen. Daarom is het voor homo's.

JWT.

Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 12 2008 05:17am
Quote (JWT @ Sat, 12 Jan 2008, 11:14)
Omdat hij zelf niet genoeg hyves-vriendjes kan regelen. Daarom is het voor homo's.

JWT.


Hihihi, net als BadBoyDeGekste? Stoer doen dat het zo'n gekke badboy is, met 10 vrienden?! ;D
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jan 12 2008 05:41am
t maak nie oft voor homo's is of nie.. tis wel grappig en n leuke manier om wat tijd te doden..
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 12 2008 05:41am
Quote (MilkAndCookies @ Sat, 12 Jan 2008, 12:17)
Hihihi, net als BadBoyDeGekste? Stoer doen dat het zo'n gekke badboy is, met 10 vrienden?! ;D


kheb er wel meer maar ik invit tenminste niet iedere mongool die ik tegen kom
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Jan 12 2008 05:49am
Ik heb edu ook maar toegevoegd kijken of die stoere jongen me accepteerd met ze 11 vrienden ;D
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jan 12 2008 05:59am
Quote (Snielsje @ Sat, 12 Jan 2008, 12:49)
Ik heb edu ook maar toegevoegd kijken of die stoere jongen me accepteerd met ze 11 vrienden ;D


ja aantal vriende op hyves bepaalt namelijk hoe populair je bent, dat spreekt voor zich..
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 12 2008 07:24am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 12 Jan 2008, 11:41)
kheb er wel meer maar ik invit tenminste niet iedere mongool die ik tegen kom


Dus dat zijn écht al je vrienden? Heb je er niet meer?:c
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Jan 12 2008 07:32am
Quote (MilkAndCookies @ Sat, Jan 12 2008, 01:24pm)
Dus dat zijn écht al je vrienden? Heb je er niet meer?:c


Waarom zouden al zijn vrienden hyves hebben?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 12 2008 07:40am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 12 Jan 2008, 12:41)
kheb er wel meer maar ik invit tenminste niet iedere mongool die ik tegen kom

Op d2jsp heb je 55 'vrienden'. Zegt genoeg.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 12 2008 07:53am
Quote (MilkAndCookies @ Sat, 12 Jan 2008, 12:58)
Waarom is het voor homo's?


Omdat er veel homoseksuelen op Hyves zitten en dat de heteroseksuele, mannelijke gebruikers vaak homofiele neigingen krijgen. Jij hebt zeker ook Hyves?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123459Next
Closed New Topic New Poll