d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Heb Een Diablo Clone Gevonden! > Opvolger Diablo 2?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 10 2008 12:39pm
Quote (mrs.piggy @ Thu, 10 Jan 2008, 18:37)


wahahahaha, ben ik nou ook cool?


nee want je gebruikt norton antivirus:)
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 10 2008 12:41pm
Quote (robuust @ Thu, Jan 10 2008, 07:39pm)
nee want je gebruikt norton antivirus:)


en wat is daar mis mee?
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jan 10 2008 12:46pm
Ok ik weet niet meer wie het was maar ik geef je gelijk!

Ik zag in de screen MaxSchaefer staan

Schaefers LEgendary Mallet (zon pala hakbijltje) is vernoemd naar schaefer die bij diablo werkte.. ergens gelezen 5 jaar terug.. tongue.gif

Dusja ik geloof je ^^
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 10 2008 12:48pm
ik heb invite
kan hem zo downloaden
maar geen zin in tongue.gif

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 10 2008 12:55pm
Quote (edujackass @ Thu, 10 Jan 2008, 19:03)
en hellgate is meer een diablo cloon omdat die ook datweerkelijk d2 elementen bevat zoals een horadric cube, wart, warts leg, cow lvl een sooort van cain maar die lijkt er niet direct op.
alleen nu is het keiharde poep en worden ze van alle review kanten gegangbanged omdat het zo slecht is atm.


zelfs de monsters lijker erop o.O
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 10 2008 01:24pm
Quote (robuust @ Thu, 10 Jan 2008, 20:31)
het een sluit het ander toch niet uit, er kunnen mensen van blizz en fate mee hebben gewerkt?


controleer je bronnen. ik weet ZEKER dat mensen van blizzard north in flagship zitten.
en alsnog als bill roper/gebroeders scheafer etc erin zitten laten ze egt niet iemand van je spelletje fate de leiding geven daar ofzo
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 10 2008 02:04pm
Quote (mrs.piggy @ Thu, 10 Jan 2008, 19:41)
en wat is daar mis mee?


AAAAAAAAAAAH. en hij gebruik explorer... >.<!

btw ga rose online spelen.. ziet er beter uit.. google het maar is..
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 10 2008 02:11pm
ik speel atm mythos en het is tog ietsje verslavender als hellgate ^^
ben al een shaman tegen gekomen en van die kleine kut monstertjes! en ok egte hordes met monsters van die dikke groepen ipv die kleine shit bij hellgate met 5 monsters per keer.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 10 2008 02:36pm
Kan m'n laptop niet aan, haha.

Heb het wellis geprobeerd.
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Jan 10 2008 02:40pm
Quote (edujackass @ Thu, 10 Jan 2008, 21:11)
ik speel atm mythos en het is tog ietsje verslavender als hellgate ^^
ben al een shaman tegen gekomen en van die kleine kut monstertjes! en ok egte hordes met monsters van die dikke groepen ipv die kleine shit bij hellgate met 5 monsters per keer.


Hmmh hoe is het groepen in Mythos. Is het te vergelijken met HGL waar je meestal atlijd in je eentje rondloopt te niksen?
Of idem zoals diablo?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll