d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Sappige Verhalen. > ;--)
Prev1234525Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jan 10 2008 11:05am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Jan 10 2008, 05:04pm)
je mag ook je msn geven gaat sneller


nvm

hijs uploaded

http://img181.imageshack.us/img181/6530/fotoow2zw8.jpg

zo fucking lelijk ben ik toch niet .oO

This post was edited by Goonzu on Jan 10 2008 11:06am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 10 2008 11:06am
Quote (Goonzu @ Thu, 10 Jan 2008, 18:05)


7 Jun 1992 (Female)


????????
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jan 10 2008 11:07am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Jan 10 2008, 05:06pm)
7 Jun 1992 (Female)


????????


denk je dat ik al die forum regs serieus ga invullen tongue.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 10 2008 11:08am
Quote (Goonzu @ Thu, 10 Jan 2008, 18:07)
denk je dat ik al die forum regs serieus ga invullen tongue.gif


het is anders wel serieus bedoeld
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jan 10 2008 11:09am
anyway zoals je ziet zo lelijk ben ik niet bier.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 10 2008 11:10am
Quote (Goonzu @ Thu, 10 Jan 2008, 18:09)
anyway zoals je ziet zo lelijk ben ik niet  bier.gif


mag jij daar van god over oordelen dan?

ik weet het niet serieus.. je bent in iedergeval niet fucking lelijk tongue.gif

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 10 2008 11:11am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 10 2008 11:10am
Quote (Goonzu @ Thu, 10 Jan 2008, 19:09)
anyway zoals je ziet zo lelijk ben ik niet  bier.gif


Dus waarom heb je dan nog geen chicks gehad?
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jan 10 2008 11:11am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Jan 10 2008, 05:10pm)
Dus waarom heb je dan nog geen chicks gehad?


persoonlijke redenen.. nee ik heb niet 3 tepels ofzo maar ligt ingewikkeld
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 10 2008 11:13am
Quote (Goonzu @ Thu, 10 Jan 2008, 19:11)
persoonlijke redenen.. nee ik heb niet 3 tepels ofzo maar ligt ingewikkeld


Vertel dan.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 10 2008 11:13am
Quote (Goonzu @ Thu, 10 Jan 2008, 18:11)
persoonlijke redenen.. nee ik heb niet 3 tepels ofzo maar ligt ingewikkeld


als je niet op vrouwen valt kun je dat gewoon zeggen hoor.. geef ik echt geen flikker om..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234525Next
Closed New Topic New Poll