Quote (Godsterrorforce @ Thu, 10 Jan 2008, 17:37)
erg grappig, dat mensen zich zo erg kunnen storen aan een mede jsp'r
altijd als dit gebeurt, daalt het niveau......
en de gene die gehaat word heeft dan nog een hoger niveau..
hij maakt geen topic over andere jsp members.. erg zielig, moet ik zeggen.
wees eens blij voor een ander, en toon wat respect, iig, behandel de gene net als jij zelf wilt behandeld worden..
ofwel hou je fucking bek dicht en leer de betekenis van het woord ironie
en triple_han jij mag van mij ook oprotten met je o/t's