d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Robuust > Echt..
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 10 2008 08:17am
Quote (CpTJenJen @ Thu, Jan 10 2008, 03:11pm)
kut dubbelpost


reported !
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 10 2008 09:14am
Quote (mrs.piggy @ Thu, 10 Jan 2008, 15:17)
reported !


sterf
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 10 2008 09:22am
Quote (CpTJenJen @ Thu, 10 Jan 2008, 14:09)
ik lust geen broccoli :\


Broccoli is rijk aan praktisch elke vitamine die je kan denken: A, B’s, C, E en K en bevat zowel de macromineralen als calcium, magnesium en kalium, evenals de sporenelementen zink, ijzer, koper! Broccoli bevat zelfs een aantal stoffen die helpen tegen verschillende soorten kanker. Ook is broccoli goed voor het geheugen!

Voortaan je neus dicht houden en toch opeten smile.gif

This post was edited by robuust on Jan 10 2008 09:27am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 10 2008 09:25am
Quote (robuust @ Thu, 10 Jan 2008, 16:22)
Broccoli is rijk aan praktisch elke vitamine die je kan denken: A, B’s, C, E en K en bevat zowel de macromineralen als calcium, magnesium en kalium, evenals de sporenelementen zink, ijzer, koper! Brocoli bevat zelfs een aantal stoffen die helpen tegen verschillende soorten kanker. Ook is brocoli goed voor het geheugen!

Voortaan je neus dicht houden en toch opeten smile.gif


doe ik al :\ moeders he... ik eet het. ik zal het zo zeggen ik vind het minder lekker..
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 10 2008 09:26am
Quote (CpTJenJen @ Thu, 10 Jan 2008, 16:25)
doe ik al :\ moeders he... ik eet het. ik zal het zo zeggen ik vind het minder lekker..


de optie heet ik lust geen broccoli btw

ok ik pak steeds citeer ipv de edit knop hoogst irritant..

This post was edited by CpTJenJen on Jan 10 2008 09:26am
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 10 2008 09:40am
Quote (CpTJenJen @ Thu, Jan 10 2008, 04:14pm)
sterf


wat een taalgebruik ! reported ofc !

even on topic : interesseert me geen bal
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Jan 10 2008 10:37am
erg grappig, dat mensen zich zo erg kunnen storen aan een mede jsp'r

altijd als dit gebeurt, daalt het niveau......

en de gene die gehaat word heeft dan nog een hoger niveau..

hij maakt geen topic over andere jsp members.. erg zielig, moet ik zeggen.

wees eens blij voor een ander, en toon wat respect, iig, behandel de gene net als jij zelf wilt behandeld worden..
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 10 2008 10:42am
Quote (Godsterrorforce @ Thu, 10 Jan 2008, 17:37)
erg grappig, dat mensen zich zo erg kunnen storen aan een mede jsp'r

altijd als dit gebeurt, daalt het niveau......

en de gene die gehaat word heeft dan nog een hoger niveau..

hij maakt geen topic over andere jsp members.. erg zielig, moet ik zeggen.

wees eens blij voor een ander, en toon wat respect, iig, behandel de gene net als jij zelf wilt behandeld worden..


ofwel hou je fucking bek dicht en leer de betekenis van het woord ironie

en triple_han jij mag van mij ook oprotten met je o/t's
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 10 2008 10:46am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Jan 2008, 17:42)
ofwel hou je fucking bek dicht en leer de betekenis van het woord ironie

en triple_han jij mag van mij ook oprotten met je o/t's


Wow, wat een 'ironie' ?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 10 2008 10:51am
Quote (uNoTopia @ Thu, 10 Jan 2008, 17:46)
Wow, wat een 'ironie' ?


niet dom doen jij was er niet bij toen ik die poll maakte je weet niets van de situatie.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll