☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Jullie Favorieten Eten > Yo
Prev
1
2
3
4
5
8
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1338
Replies: 74
Track Topic
cranium-sf
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold
:
201,508.60
#21
Jan 8 2008 10:25am
carbonara , en ja ik kook het zelf
Ov2rkill
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold
:
0.31
#22
Jan 8 2008 11:03am
Quote (cranium-sf @ Tue, Jan 8 2008, 05:25pm)
carbonara , en ja ik kook het zelf
Inderdaad, alles wat ik zelf maak en durum/pitte, spaghetti en alle soorten groenten, op zuurkool na.
Koen_Tjuh
Member
Posts: 1,860
Joined: Dec 27 2005
Gold
:
974.51
#23
Jan 8 2008 11:13am
Doner, pannekoeken, frikandele speciaal, pizza, saté, lasagne, spinazie
stefan_FFH
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold
:
21.91
Warn: 20%
#24
Jan 9 2008 01:54am
Quote (cranium-sf @ Tue, Jan 8 2008, 04:25pm)
carbonara , en ja ik kook het zelf
alleen dat of nog meer?
MarkIris
Member
Posts: 10,777
Joined: Sep 14 2005
Gold
:
12,649.00
#25
Jan 9 2008 04:16am
'n Goeie pasta schotel.
En tuurlijk kook ik zelf
reaper_666
Member
Posts: 11,184
Joined: Oct 17 2005
Gold
:
2.75
#26
Jan 9 2008 05:37am
Heb niet bepaald een favoriet gerecht, maar als ik uit eten ga doe dan maar onbeperkt zooi eten. Laatst in een sushibar geweest, was een beetje onwel geworden van de hoeveelheid.
edit: ik kook weinig zelf. Geef me een recept en het lukt me vast wel
en anders bel ik wel een ambulance
This post was edited by reaper_666 on Jan 9 2008 05:38am
WeedNator
Member
Posts: 2,828
Joined: Jul 6 2005
Gold
:
6.00
#27
Jan 9 2008 05:57am
ik kook af en toe zelf, maar japans is egt heerlijk =D Als ik de tijd heb, dan maak k in t weekend lekker sushi
JurK.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold
:
14,931.00
#28
Jan 9 2008 06:00am
eendeborst met frambozensaus is wel 1 van mijn favoriete gerechten. verder ben ik ook erg verzot op het meeste wild (behalve wild zwijn)
ja en als liefhebber ben ik ook dol op tappa's
en in tegenstelling tot jullie; ja, ik kook t wel zelf
part-time kok
Godsterrorforce
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold
:
0.00
#29
Jan 9 2008 06:23am
Tosti!
Op de buitekant van het brood een laagje boter, plakje ham erin, plak kaas, ham, kaas, ham, en in het tosti ijzer!
om te smullen!
> Pizza Hawaii is ook erg lekker.
Gezond eten;
Andijvie met cordonbleu ofzoiets.
robuust
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold
:
20.75
#30
Jan 9 2008 07:04am
Goede Pizza Quatro Staggioni (thuis niet te maken want heb geen steenover) en gewoon hollands, bijv hutspot met kuiltje en jus, en gehaktbal! En mexiaans is ook wel lekker!
Oh en alles wat uit de zee mijn huis binnenkomt, verlaat m'n huis direct door het raam! Ik haat de geur van vis:)
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
8
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact