d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Jullie Favorieten Eten > Yo
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Jan 8 2008 10:25am
carbonara , en ja ik kook het zelf smile.gif
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 8 2008 11:03am
Quote (cranium-sf @ Tue, Jan 8 2008, 05:25pm)
carbonara , en ja ik kook het zelf smile.gif


Inderdaad, alles wat ik zelf maak en durum/pitte, spaghetti en alle soorten groenten, op zuurkool na.
Member
Posts: 1,860
Joined: Dec 27 2005
Gold: 974.51
Jan 8 2008 11:13am
Doner, pannekoeken, frikandele speciaal, pizza, saté, lasagne, spinazie
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 9 2008 01:54am
Quote (cranium-sf @ Tue, Jan 8 2008, 04:25pm)
carbonara , en ja ik kook het zelf smile.gif


alleen dat of nog meer?

Member
Posts: 10,777
Joined: Sep 14 2005
Gold: 12,649.00
Jan 9 2008 04:16am
'n Goeie pasta schotel.
En tuurlijk kook ik zelf biggrin.gif
Member
Posts: 11,184
Joined: Oct 17 2005
Gold: 2.75
Jan 9 2008 05:37am
Heb niet bepaald een favoriet gerecht, maar als ik uit eten ga doe dan maar onbeperkt zooi eten. Laatst in een sushibar geweest, was een beetje onwel geworden van de hoeveelheid.

edit: ik kook weinig zelf. Geef me een recept en het lukt me vast wel tongue.gif en anders bel ik wel een ambulance

This post was edited by reaper_666 on Jan 9 2008 05:38am
Member
Posts: 2,828
Joined: Jul 6 2005
Gold: 6.00
Jan 9 2008 05:57am
ik kook af en toe zelf, maar japans is egt heerlijk =D Als ik de tijd heb, dan maak k in t weekend lekker sushi wink.gif
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jan 9 2008 06:00am
eendeborst met frambozensaus is wel 1 van mijn favoriete gerechten. verder ben ik ook erg verzot op het meeste wild (behalve wild zwijn)

ja en als liefhebber ben ik ook dol op tappa's

en in tegenstelling tot jullie; ja, ik kook t wel zelf wink.gif

part-time kok smile.gif
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Jan 9 2008 06:23am
Tosti!

Op de buitekant van het brood een laagje boter, plakje ham erin, plak kaas, ham, kaas, ham, en in het tosti ijzer!

om te smullen!

> Pizza Hawaii is ook erg lekker.

Gezond eten;

Andijvie met cordonbleu ofzoiets.
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 9 2008 07:04am
Goede Pizza Quatro Staggioni (thuis niet te maken want heb geen steenover) en gewoon hollands, bijv hutspot met kuiltje en jus, en gehaktbal! En mexiaans is ook wel lekker!

Oh en alles wat uit de zee mijn huis binnenkomt, verlaat m'n huis direct door het raam! Ik haat de geur van vis:)
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll