d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Poll Over De Nieuwe Naam Van Het Forum
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 10,777
Joined: Sep 14 2005
Gold: 12,649.00
Jan 7 2008 08:05am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 7 Jan 2008, 14:50)
dan is het in principe ook geen grap toch?


Inderdaad wel: een niet gerespecteerde d2jsp-user blijft helaas nog steeds een d2jsp-user...
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 7 2008 08:15am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 7 Jan 2008, 15:05)
dadelijk ga je nog zeggen dat dit "De leukste thuis tijdens een uitwedstrijd." ook grappig is

Iemand die gelooft dat er in Vlaanderen geen Nederlands gesproken wordt, hoeft mijn humor niet te delen. Liever niet, zelfs.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 7 2008 08:17am
Quote (�?NNI @ Mon, 7 Jan 2008, 15:15)
Iemand die gelooft dat er in Vlaanderen geen Nederlands gesproken wordt, hoeft mijn humor niet te delen. Liever niet, zelfs.


Een goed glas wijn is nog steeds geen bier.

en nee in vlaanderen spreken ze vlaams
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 7 2008 08:18am
Steek nog een joint op. Komt helemaal goed.
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Jan 7 2008 08:25am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 7 Jan 2008, 16:17)
Een goed glas wijn is nog steeds geen bier.

en nee in vlaanderen spreken ze vlaams


Heb jij überhaubt wel basisonderwijs gehad?
Member
Posts: 10,777
Joined: Sep 14 2005
Gold: 12,649.00
Jan 7 2008 08:27am
In Twente spreken ze Twents, toch is het nog steeds Nederlands. Wat mij betreft gaat hetzelfde op voor Vlaams.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 7 2008 08:47am
Quote (Daemos-ragen @ Mon, Jan 7 2008, 12:20am)
Serieuze poll vraagt om serieus antwoord.

Edit: 1111 posts.


Quote
*persoonlijk* Door de nieuwe naam verloor ik een heleboel geld, dankzij lenen.nl is de schade hersteld.

Quote
Ik vind de naam "Nederlands" erg gay.


je spreekt jezelf nogal tegen. ik neem je niet echt serrieus

Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Jan 7 2008 09:18am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Jan 7 2008, 02:17pm)
Een goed glas wijn is nog steeds geen bier.

en nee in vlaanderen spreken ze vlaams


Vlaams is geen taal, het is een cultuurbegrip: in Vlaanderen spreekt men Nederlands, al ga je op je kop staan
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Jan 7 2008 09:28am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, Jan 7 2008, 03:21pm)


Daar staat nog altijd niet dat Vlaams een taal is, integendeel, je kan uit de zin juist afleiden dat in "de Nederlandstalige gewesten van België" Nederlands gesproken wordt. Vlaams is een cultuurterm die verwijst naar deze variant van het Nederlands, met de nadruk op variant. Je kan het wel beschouwen als een regiolect, maar dit is nog geen taal.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll