d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Gratis Rush Service Topic > Uit Liefdadigheid.
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Jan 6 2008 11:34am
Nee, dit is niet in het kader van "slijmen om een tag te verwijderen".
Liefdadigheid doe ik het voor omdat het al zo lang ontbreekt.
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 6 2008 11:40am
Quote (Daemos-ragen @ Sun, Jan 6 2008, 05:34pm)
Nee, dit is niet in het kader van "slijmen om een tag te verwijderen".
Liefdadigheid doe ik het voor omdat het al zo lang ontbreekt.


uglyhammer.gif
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Jan 6 2008 12:16pm
Laat hem toch eens. Wees blij dat hij dat wil doen. Ik vind het in ieder geval een goed idee.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 6 2008 01:44pm
In theorie mag hij deze services niet offeren in het trade forum, toeval treft dat dit niet de trade forums zijn!
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 6 2008 01:54pm
Zeik hem niet af! Ik vind 't wel lief van je hoor.

Hoop dat 't niet geclosed wordt.
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 6 2008 02:00pm
Quote (JWT @ Sun, Jan 6 2008, 07:54pm)
Zeik hem niet af! Ik vind 't wel lief van je hoor.

Hoop dat 't niet geclosed wordt.


lief van hem? puur eigenbelang.. bah
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 6 2008 02:03pm
Quote (Akiraprise @ Sun, Jan 6 2008, 08:00pm)
lief van hem? puur eigenbelang.. bah
Beargumenteer.

Het argument 'om van z'n scammer tag af te komen' is bullshit.
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 6 2008 02:15pm
Quote (Daemos-ragen @ Sun, Jan 6 2008, 06:34pm)
Nee, dit is niet in het kader van "slijmen om een tag te verwijderen".
Liefdadigheid doe ik het voor omdat het al zo lang ontbreekt.


iedereen heeft soms nood aan affectie heart2.gif
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Jan 6 2008 04:06pm
Quote (JWT @ Sun, 6 Jan 2008, 20:54)
Zeik hem niet af! Ik vind 't wel lief van je hoor.

Hoop dat 't niet geclosed wordt.


Dankjewel smile.gif, ik snap niet dat mensen denken dat ik graag van deze tag af wil en daarom zo aan het slijmen ben.
Zoals ik al eens eerder heb gezegt: ik ga 2008 goed beginnen!!!!!!!!!!!!!!
Als ik echt van mijn tag af zou willen zou ik bijvoorbeeld gratis items weg geven of zoiets.
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Jan 6 2008 06:05pm
edit: oops dat ging perongeluk
Kan iemand met een mooie ttag mij soms vertellen of mijn topic gesloten gaat worden?

This post was edited by Daemos-ragen on Jan 6 2008 06:06pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll