Quote (JWT @ Sun, 6 Jan 2008, 20:54)
Zeik hem niet af! Ik vind 't wel lief van je hoor.
Hoop dat 't niet geclosed wordt.
Dankjewel

, ik snap niet dat mensen denken dat ik graag van deze tag af wil en daarom zo aan het slijmen ben.
Zoals ik al eens eerder heb gezegt: ik ga 2008 goed beginnen!!!!!!!!!!!!!!
Als ik echt van mijn tag af zou willen zou ik bijvoorbeeld gratis items weg geven of zoiets.