☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Waar Is De Dutch Forum?
Prev
1
2
3
4
5
9
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 1334
Replies: 85
Track Topic
GreNathan
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold
:
326.73
#21
Jan 5 2008 07:25pm
Quote (Ov2rkill @ Sat, 5 Jan 2008, 20:20)
Het is Nederlands geworden,
why!,
WHY!
Ik dacht dat jij die had
Maarjah effe tv kijken live optreden van daft punk altijd nice
Hellskin
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold
:
100.00
#22
Jan 5 2008 08:14pm
Quote (Wuben[NM] @ Sat, Jan 5 2008, 06:42pm)
Uitroepteken moet vraagteken zijn. Overigens zou ik geen komma's gebruiken in die zin(nen).
ik zou geen gemierenneuk (of in ditgeval gecommaneuk) in m'n replys gebruiken
Akiraprise
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold
:
1.00
Warn: 100%
#23
Jan 5 2008 09:31pm
Hmm het was mij eigenlijk niet eens opgevallen
Hoelang is dit al zo?
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#24
Jan 5 2008 11:16pm
Quote (Akiraprise @ Sun, Jan 6 2008, 04:31am)
Hmm het was mij eigenlijk niet eens opgevallen
Hoelang is dit al zo?
Sinds vandaag. >_<
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#25
Jan 5 2008 11:31pm
belgen hebben jullie geen eigen forum
sK_Kabouter
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold
:
116.00
#26
Jan 6 2008 04:36am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 6 Jan 2008, 07:31)
belgen hebben jullie geen eigen forum
Belgen spreken over het algemeen Nederlands, Frans of Duits. Waarom zouden ze een eigen forum nodig hebben? Deze fora bestaan al.
Han_V
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold
:
0.00
#27
Jan 6 2008 05:12am
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=13898274&f=258&st=0
allemaal dankzij onze vrind stefan!
WemyNM
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold
:
14.89
#28
Jan 6 2008 07:03am
In het Duitse bereik zitten de Zwitsers en de Oostenrijkers ook niet te zeiken.
Altijd weer die Belgen die moeten zeiken, word het eerst eens eens in je eigen landje!
stefan_FFH
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold
:
21.91
Warn: 20%
#29
Jan 6 2008 07:08am
Quote (triple_han @ Sun, Jan 6 2008, 11:12am)
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=13898274&f=258&st=0
allemaal dankzij onze vrind stefan!
yo klar
uNoTopia
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold
:
9,221.15
#30
Jan 6 2008 07:10am
Quote (WemyNM @ Sun, 6 Jan 2008, 14:03)
In het Duitse bereik zitten de Zwitsers en de Oostenrijkers ook niet te zeiken.
Altijd weer die Belgen die moeten zeiken, word het eerst eens eens in je eigen landje!
owned.
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
9
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact