d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waar Is De Dutch Forum?
Prev123459Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 5 2008 07:25pm
Quote (Ov2rkill @ Sat, 5 Jan 2008, 20:20)
Het is Nederlands geworden, why!, WHY!


Ik dacht dat jij die had

Maarjah effe tv kijken live optreden van daft punk altijd nice
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 5 2008 08:14pm
Quote (Wuben[NM] @ Sat, Jan 5 2008, 06:42pm)
Uitroepteken moet vraagteken zijn. Overigens zou ik geen komma's gebruiken in die zin(nen).


ik zou geen gemierenneuk (of in ditgeval gecommaneuk) in m'n replys gebruiken
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 5 2008 09:31pm
Hmm het was mij eigenlijk niet eens opgevallen wink.gif

Hoelang is dit al zo?
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 5 2008 11:16pm
Quote (Akiraprise @ Sun, Jan 6 2008, 04:31am)
Hmm het was mij eigenlijk niet eens opgevallen wink.gif

Hoelang is dit al zo?


Sinds vandaag. >_<
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 5 2008 11:31pm
hand.gif belgen hebben jullie geen eigen forum tongue.gif
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Jan 6 2008 04:36am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 6 Jan 2008, 07:31)
hand.gif belgen hebben jullie geen eigen forum tongue.gif


Belgen spreken over het algemeen Nederlands, Frans of Duits. Waarom zouden ze een eigen forum nodig hebben? Deze fora bestaan al.
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 6 2008 05:12am
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 6 2008 07:03am
In het Duitse bereik zitten de Zwitsers en de Oostenrijkers ook niet te zeiken.
Altijd weer die Belgen die moeten zeiken, word het eerst eens eens in je eigen landje!
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 6 2008 07:08am
Quote (triple_han @ Sun, Jan 6 2008, 11:12am)


yo klar
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 6 2008 07:10am
Quote (WemyNM @ Sun, 6 Jan 2008, 14:03)
In het Duitse bereik zitten de Zwitsers en de Oostenrijkers ook niet te zeiken.
Altijd weer die Belgen die moeten zeiken, word het eerst eens eens in je eigen landje!


owned.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123459Next
Closed New Topic New Poll