d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Kon Degene Die Me Pol Closede Nederlands Spreken? > ...
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 2 2008 11:39am
Hij heeft gewoon geen leven naast D2jsp hij spam heir alleenmaar laat die stakker hij is in no time trg ,maby met een multi acc
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 2 2008 12:06pm
Quote (Feargod @ Wed, 2 Jan 2008, 18:00)
Edit: ik ben over het algemeen trouwens heel erg tevreden hoe het gaat. Paar kleine dingetjes, maar nix bijzonders voor zover ik weet.


De laatste tijd wordt er dan ook amper wat gepost..
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 2 2008 12:13pm
Quote (Feargod @ Wed, 2 Jan 2008, 18:00)
Edit: ik ben over het algemeen trouwens heel erg tevreden hoe het gaat. Paar kleine dingetjes, maar nix bijzonders voor zover ik weet.

Hoe voel je je?
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 2 2008 12:15pm
Quote (tenshinhan @ Wed, 2 Jan 2008, 18:39)
Hij heeft gewoon geen leven naast D2jsp hij spam heir alleenmaar laat die stakker hij is in no time trg ,maby met een multi acc


wat hij in een post zegt, is 100x intressanter dan jij in al je 7768 post gezegt hebt
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 2 2008 12:21pm
Quote (Tha_Axid @ Wed, 2 Jan 2008, 19:15)
wat hij in een post zegt, is 100x intressanter dan jij in al je 7768 post gezegt hebt

Niet overdrijven. Edu blijft maar 'n puber die graag wat shockeert op 'n internet forum.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 2 2008 12:23pm
Quote (�?NNI @ Wed, Jan 2 2008, 06:12pm)
Hoe kunnen opties op zo'n vraag 'goed' zijn? Je kan geen heel volk onder dezelfde noemer categoriseren, duh.


Klopt, je hebt gelijk.
Maar dat is dan ook de rede dat ik op "Sommige zijn wel aardig andere niet" heb gestemd.

2 Members: Skulvar, [GuMiS]
Location: P O L A N D

GTFO FOREIGNER!

This post was edited by Skulvar on Jan 2 2008 12:23pm
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jan 2 2008 12:31pm
en je laatste 80 fg dan? biggrin.gif mzzl man, kom elke maand terug om je warn weg te halen, wil je dan later ooit weer terug heb je miss 0% biggrin.gif
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 2 2008 12:40pm
JA, KANKERVET OUWE.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll