d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gelukkig Nieuwjaar
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 1 2008 01:31pm
Quote (JWT @ Tue, 1 Jan 2008, 20:27)


Ja, dat wel.
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
Jan 1 2008 02:06pm
GELUKKIG NIEUW JAAR ALLEMAAL smile.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 1 2008 02:38pm
Quote (uNoTopia @ Tue, Jan 1 2008, 08:31pm)
Ja, dat wel.


Nee, niet echt.

Quote (xxrey-apoxx @ Tue, Jan 1 2008, 09:06pm)
GELUKKIG NIEUW JAAR ALLEMAAL smile.gif


DANK JE WEL, JIJ OOK smile.gif

This post was edited by Skulvar on Jan 1 2008 02:38pm
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 1 2008 02:54pm
Quote (xxrey-apoxx @ Tue, Jan 1 2008, 08:06pm)
GELUKKIG NIEUW JAAR ALLEMAAL smile.gif
Dushi wub.gif

Member
Posts: 11,184
Joined: Oct 17 2005
Gold: 2.75
Jan 2 2008 06:13am
Waarom zeggen mensen vaak gelukkig?

Een blij 2008 allemaal!
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 2 2008 06:17am
Quote (reaper_666 @ Wed, 2 Jan 2008, 13:13)
Waarom zeggen mensen vaak gelukkig?

Een blij 2008 allemaal!


Mensen zeggen vaak kanker.


Een kanker 2008 allemaal!
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 2 2008 06:20am
Dankjewel allemaal!
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 2 2008 06:33am
Quote (WemyNM @ Wed, 2 Jan 2008, 14:17)
Mensen zeggen vaak kanker.


Een kanker 2008 allemaal!
Nog geen idee hoe ik het me moet voorstellen, maar dank je wel! Jij ook.

Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 2 2008 06:40am
Quote (Xepo @ Wed, 2 Jan 2008, 13:33)
Nog geen idee hoe ik het me moet voorstellen, maar dank je wel! Jij ook.


Dankje.
Hoe krijg je het verdomme voor elkaar om steeds meer warn te krijgen. Heb verdomme een half jaar nodig gehad om 10% te krijgen.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 2 2008 06:53am
Quote (WemyNM @ Wed, 2 Jan 2008, 14:40)
Dankje.
Hoe krijg je het verdomme voor elkaar om steeds meer warn te krijgen. Heb verdomme een half jaar nodig gehad om 10% te krijgen.


Ik heb mijn roem vergaard in de tijd dat je nog gewarnd werd voor 'kanker' en het typen van 'CLOSED'. Door de verharding van de maatschappij wordt dat tegenwoordig gedoogd. Allemaal de fout van de euro.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll