Quote (WemyNM @ Wed, 2 Jan 2008, 14:40)
Dankje.
Hoe krijg je het verdomme voor elkaar om steeds meer warn te krijgen. Heb verdomme een half jaar nodig gehad om 10% te krijgen.
Ik heb mijn roem vergaard in de tijd dat je nog gewarnd werd voor 'kanker' en het typen van 'CLOSED'. Door de verharding van de maatschappij wordt dat tegenwoordig gedoogd. Allemaal de fout van de euro.