Quote (Zompy @ Mon, 31 Dec 2007, 19:29)
het is gewoon leuk....
Waarom is het gewoon leuk?
Ik denk dat alleen jij daarin zal gaan posten en de rest daar alleen maar naartoe gaat voor +1.
Quote (Skulvar @ Mon, 31 Dec 2007, 17:24)
Ik kan toch op z'n minst proberen hem over te halen?
Nee is nee.
Ik krijg problemen met Feargod als ik zijn naam noem (bijvoorbeeld).