d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Licht Het Aan Mij? > Of Niet?
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Dec 31 2007 08:10am
Quote (triple_han @ Mon, 31 Dec 2007, 15:40)
Nederlands praten tijdens het traden!


wat is het grote voordeel daarvan?
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 31 2007 08:27am
Quote (Spykerr @ Mon, 31 Dec 2007, 15:10)
wat is het grote voordeel daarvan?


Niks, behalve dat domme mensen (ik zal geen namen noemen) slecht in een andere taal zijn en het nu wel eens zat zijn om steeds met hulp van een ouder of een woordenboek te lezen of replyen.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 31 2007 08:33am
Quote (Daemos-ragen @ Mon, Dec 31 2007, 03:27pm)
Niks, behalve dat domme mensen (ik zal geen namen noemen) slecht in een andere taal zijn en het nu wel eens zat zijn om steeds met hulp van een ouder of een woordenboek te lezen of replyen.


Noem namen.
Member
Posts: 114
Joined: Aug 5 2007
Gold: 0.00
Dec 31 2007 09:16am
Quote (Skulvar @ Mon, Dec 31 2007, 02:33pm)
Noem namen.


Hij zei net dat het niet doet. Schending van privacy.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 31 2007 10:24am
Quote (Hadag @ Mon, Dec 31 2007, 04:16pm)
Hij zei net dat het niet doet. Schending van privacy.


Ik kan toch op z'n minst proberen hem over te halen?
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Dec 31 2007 10:30am
<DIV class=quote1>Quote (Skulvar @ Mon, 31 Dec 2007, 16:33)</DIV>
<DIV class=quote2><!--QuoteEBegin-->Noem namen.[/QUOTE]
De topic author natuurlijk, kijk naar de titel.

Quote (Spykerr @ Mon, 31 Dec 2007, 16:10)
wat is het grote voordeel daarvan?


Niks natuurlijk.

This post was edited by triple_han on Dec 31 2007 10:30am
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Dec 31 2007 12:29pm
het is gewoon leuk....
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 31 2007 12:50pm
Quote (Zompy @ Mon, 31 Dec 2007, 19:29)
het is gewoon leuk....


Waarom is het gewoon leuk?
Ik denk dat alleen jij daarin zal gaan posten en de rest daar alleen maar naartoe gaat voor +1.

Quote (Skulvar @ Mon, 31 Dec 2007, 17:24)
Ik kan toch op z'n minst proberen hem over te halen?


Nee is nee.
Ik krijg problemen met Feargod als ik zijn naam noem (bijvoorbeeld).
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Dec 31 2007 01:56pm
Ik bied 5 stenen, heb nodig 1 muts.

Ja, klinkt erg leuk.

Retired Moderator
Posts: 19,653
Joined: Jan 26 2004
Gold: 1,702.00
Trader: Trusted
Dec 31 2007 03:06pm
maar goed dat er dijken zijn in nederland anders zou die onzin hier alleen maar onderlopen.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll