d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Een Knallende 2008
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Dec 29 2007 08:51pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Dec 30 2007, 02:34am)
veel stress


Stress van wat?
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 31 2007 03:22am
Quote (AngerfisT @ Sat, Dec 29 2007, 02:27pm)
waarom post je dan op deze topic?

blijf dan ook lekker weg als je het geen fuck aan vind smile.gif


Omdat jouw nederlands grappig is, kutnerd.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Dec 31 2007 04:57am
Quote (Skulvar @ Mon, 31 Dec 2007, 10:22)
Omdat jouw nederlands grappig is, kutnerd.


Quote
Licht het aan mij?
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 31 2007 08:33am
Quote (uNoTopia @ Mon, Dec 31 2007, 11:57am)


Bijvoorbeeld.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Dec 31 2007 04:10pm
haha knallen dan doen we hier wel

alles kapot biggrin.gif
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Dec 31 2007 05:30pm
IEDEREEN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR!
Member
Posts: 369
Joined: Jul 13 2007
Gold: 10.00
Dec 31 2007 05:41pm
Quote (thomas1441 @ Tue, 1 Jan 2008, 00:30)
IEDEREEN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR!


Member
Posts: 12,071
Joined: Apr 22 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
Dec 31 2007 05:46pm
een gelukkig nieuwjaar allen!

Maak er het beste van in 2008!
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Dec 31 2007 08:29pm
Knallen jaja



tis niet mijn stem biggrin.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 1 2008 04:23am
Quote (Hellskin @ Tue, 1 Jan 2008, 03:29)
Knallen jaja

http://youtube.com/watch?v=8Bmyd2bOLdc

tis niet mijn stem biggrin.gif


duurt ff maar resultaat is leuk, wij waren gewoon iemands naam aan het schrijven met benzine maar ookdat viel toch tegen.. tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll