d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > D2 Ladder ...
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 695
Joined: Feb 8 2006
Gold: 2.91
Dec 27 2007 03:17pm
Quote (c0me @ Thu, Dec 27 2007, 08:50pm)
ik speel al lddr (wil miss wel clan joinen of starten)


ik speel ook ladder maar om in een clan te gaan vin ik zonde moet je weer niewe acount make en weer niewe chars blablabla zonde van me tijd
probeer gewoon de ultieme pvp smite te make smile.gif lukt al aardig
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Dec 27 2007 04:59pm
Quote (Skulvar @ Thu, 27 Dec 2007, 20:28)
Hoezo ben je een freak als je eerder bent begonnen met het spel?
En de meeste hier spelen niet eens d2. ¬¬


ik zeg niet dat julie freaks zijn he
ik zeg enkel mense die dag en nacht d2 spele dat die mense freaks zijn ^^ ''zoals de meeste hier'' icon_pointl.gif bedoelde van heel forum
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Dec 30 2007 04:23am
nonladder sux
is voor de mensen die niet opnieuw durven beginnen.
tuurlijk is er een verschil tussen pub games en de tvts etc
maarjah als je al 5+ jaar alles zit te verzamelen op nl om dan toch een goed char te krijgen, dan is het wel moeilijk om het ineens op ladder in een korte tijd te doen zeker?
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Dec 30 2007 05:05am
Quote (Demonsangel @ Sun, Dec 30 2007, 10:23am)
nonladder sux
is voor de mensen die niet opnieuw durven beginnen.
tuurlijk is er een verschil tussen pub games en de tvts etc
maarjah als je al 5+ jaar alles zit te verzamelen op nl om dan toch een goed char te krijgen, dan is het wel moeilijk om het ineens op ladder in een korte tijd te doen zeker?


je leest niet goed , ook al heb je slechte eq op ladder , je ownder iedereen mee in pub duels
dat het nivuea van chars niet zo hoog kan zijn als NL ben ik mee eens , maar als je met middelmatig char ganse games own , ga je me toch niet zeggen dat niemand middelmatig char heeft

alemaal noobs zonder techniek , so be it
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Dec 30 2007 07:46am
Quote (cranium-sf @ Sun, Dec 30 2007, 12:05pm)
je leest niet goed , ook al heb je slechte eq op ladder , je ownder iedereen mee in pub duels
dat het nivuea van chars niet zo hoog kan zijn als NL ben ik mee eens , maar als je met middelmatig char ganse games own , ga je me toch niet zeggen dat niemand middelmatig char heeft

alemaal noobs zonder techniek , so be it


waarom denk je dat het PUB game noemt?
Toen men bvc met botd/beast en zonder angelic 90% van al de smiters etc ownde was ik het ook beu
fun chars en lld ftw

This post was edited by Demonsangel on Dec 30 2007 07:46am
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Dec 30 2007 07:53am
D2 zwarte kat.
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Dec 30 2007 07:55am
Quote (ben6660 @ Thu, Dec 27 2007, 10:59pm)
ik zeg niet dat julie freaks zijn he
ik zeg enkel mense die dag en nacht d2 spele dat die mense freaks zijn ^^ ''zoals de meeste hier'' icon_pointl.gif bedoelde van heel forum


Dan ben ik ook een freak ^^
Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold: 2.00
Dec 31 2007 09:01am
Quote (cranium-sf @ Sun, Dec 30 2007, 11:05am)
je leest niet goed , ook al heb je slechte eq op ladder , je ownder iedereen mee in pub duels
dat het nivuea van chars niet zo hoog kan zijn als NL ben ik mee eens , maar als je met middelmatig char ganse games own  , ga je me toch niet zeggen dat niemand middelmatig char  heeft

alemaal noobs zonder techniek , so be it


met me vorige assa pwnd ik op lddr icon_pointr.gif reset pwnd ook op n-l met 250fg assa of zo tegen chars van xk fg
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 31 2007 09:12am
Quote (ben6660 @ Thu, Dec 27 2007, 11:59pm)
ik zeg niet dat julie freaks zijn he
ik zeg enkel mense die dag en nacht d2 spele dat die mense freaks zijn ^^ ''zoals de meeste hier'' icon_pointl.gif bedoelde van heel forum


Oooh, natuurlijk! Wat stom van me, vrij logisch dat je dat bedoelde met freaks, aangezien het een reply was op dit:
Quote (cranium-sf @ Thu, Dec 27 2007, 06:21pm)
in het begin bestond er geen ladder / non ladder 
slimme opmerking , ik speel sinds einde 1.07


Sorry dat ik niet op lette!
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Dec 31 2007 09:58am
Quote (cranium-sf @ Sun, Dec 30 2007, 11:05am)
je leest niet goed , ook al heb je slechte eq op ladder , je ownder iedereen mee in pub duels
dat het nivuea van chars niet zo hoog kan zijn als NL ben ik mee eens , maar als je met middelmatig char ganse games own , ga je me toch niet zeggen dat niemand middelmatig char heeft

alemaal noobs zonder techniek , so be it


en lddr zijn allemaal gasjes die hopen rijk te worden
op nl spelen teminste alle goede clans
WEP
aT
FU
etc


Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll