Quote (Demonsangel @ Sun, Dec 30 2007, 10:23am)
nonladder sux
is voor de mensen die niet opnieuw durven beginnen.
tuurlijk is er een verschil tussen pub games en de tvts etc
maarjah als je al 5+ jaar alles zit te verzamelen op nl om dan toch een goed char te krijgen, dan is het wel moeilijk om het ineens op ladder in een korte tijd te doen zeker?
je leest niet goed , ook al heb je slechte eq op ladder , je ownder iedereen mee in pub duels
dat het nivuea van chars niet zo hoog kan zijn als NL ben ik mee eens , maar als je met middelmatig char ganse games own , ga je me toch niet zeggen dat niemand middelmatig char heeft
alemaal noobs zonder techniek , so be it