Quote (WemyNM @ Thu, 27 Dec 2007, 15:49)
Dutch Rebels zou echt een vette naam voor een guild zijn!!1!!!
Ja, en jij mag er niet in HEAHAHHAHAHAHAHA
Of toch. Als je me deemoedig pijpt. Ok?
Quote (mrs.piggy @ Thu, 27 Dec 2007, 15:53)
toch beter dan guild zonder naam
met kanni als leider, omfg gosu bezt guild ever!!!!!!!!!!!!!!!!! (sorry voor deze uitspatting, ik liet me even meeslepen)
dan verdwijnt v & 1337 in het niets natuurlijk !
Zo is dat!
This post was edited by ¢?NNI on Dec 27 2007 08:54am