d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > G Z N > Guild Zonder Naam
Prev123459Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 27 2007 08:49am
Dutch Rebels zou echt een vette naam voor een guild zijn!!1!!!
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 27 2007 08:51am
Quote (mainpaige666 @ Thu, Dec 27 2007, 03:15pm)
ten eerste heeft er nog niemand betaald en ten 2e ik zou het aan ze doorgeve hoe je over ze denk t tongue.gif

in ieder geval bedankt voor je commentaar


Quote (mainpaige's profile)
op dit moment hebben we :::
mainpaige666:500fg
darkwing666:100fg
victimizer:100fg
mrmg:100fg
nog 1700 te gaan


o_Ô
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Dec 27 2007 08:53am
Quote (WemyNM @ Thu, Dec 27 2007, 03:49pm)
Dutch Rebels zou echt een vette naam voor een guild zijn!!1!!!


toch beter dan guild zonder naam happy.gif

met kanni als leider, omfg gosu bezt guild ever!!!!!!!!!!!!!!!!! (sorry voor deze uitspatting, ik liet me even meeslepen)

dan verdwijnt v & 1337 in het niets natuurlijk !


Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 27 2007 08:53am
Quote (WemyNM @ Thu, 27 Dec 2007, 15:49)
Dutch Rebels zou echt een vette naam voor een guild zijn!!1!!!

Ja, en jij mag er niet in HEAHAHHAHAHAHAHA

Of toch. Als je me deemoedig pijpt. Ok?

Quote (mrs.piggy @ Thu, 27 Dec 2007, 15:53)
toch beter dan guild zonder naam  happy.gif

met kanni als leider, omfg gosu bezt guild ever!!!!!!!!!!!!!!!!! (sorry voor deze uitspatting, ik liet me even meeslepen)

dan verdwijnt v & 1337 in het niets natuurlijk !

Zo is dat!

This post was edited by ¢?NNI on Dec 27 2007 08:54am
Member
Posts: 24,093
Joined: Jan 1 2007
Gold: 2.37
Dec 27 2007 08:59am
Quote (Skulvar @ Thu, Dec 27 2007, 02:51pm)
o_Ô


wat wil je daar me zegge???

als je kan lezen (blijkbaar nog niet zo goed)

kost het pas wat, als er genoeg zijn die mee willen doen (dus ze hebben nog niet betaald)

en ja :¢?NNI heeft een goede naam
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 27 2007 09:09am
Quote (�?NNI @ Thu, 27 Dec 2007, 15:53)
Ja, en jij mag er niet in HEAHAHHAHAHAHAHA

Of toch. Als je me deemoedig pijpt. Ok?


Jij weet, net als iedereen, dat ik je alleen met hovaardij in je anus zou neuken.
Nee, ik ben geen homo.

http://youtube.com/watch?v=91WR9o7l_Xc

Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 27 2007 10:29am
Ik leg 1651 fg in.

Met mij aan de top, komen de oma's ook nog aan bod!
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 27 2007 10:47am
Quote (WemyNM @ Thu, 27 Dec 2007, 16:09)
Jij weet, net als iedereen, dat ik je alleen met hovaardij in je anus zou neuken.
Nee, ik ben geen homo.

http://youtube.com/watch?v=91WR9o7l_Xc


'Een kont is een kont en ne lul heeft geen ogen', wordt hier weleens gezegd.
Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold: 2.00
Dec 27 2007 02:54pm
miss tip een guild van ieamdn kopen if meesat goedkoper (2k/1.5k)
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 27 2007 03:01pm
Quote (c0me @ Thu, 27 Dec 2007, 22:54)
miss tip een guild van ieamdn kopen if meesat goedkoper (2k/1.5k)
Nog een keer!

Go Back To Nederlands Topic List
Prev123459Next
Add Reply New Topic New Poll