d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Vuurwerk > Yea!
Prev123459Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Dec 25 2007 07:39am
En weer een flame thread er komt geen eind aan.

Waarom is het zo moeilijk om het gewoon op de topic te houden.

Als je een persoon kinderachtig vind of whatever, ignore hem dan gewoon ipv jezelf van niveau te verlagen?

This post was edited by Sefran on Dec 25 2007 07:39am
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 25 2007 07:43am
Quote (Daemos-ragen @ Tue, 25 Dec 2007, 13:37)
Hahaha, wat een goedkope manier om je deronderuit te lullen.


Vond je je eigen reactie eigenlijk niet een beetje hetzelfde?

Ik kon ook wel reageren met: 'Jo meng, mai bruder ist ja ganz fucking moederneukend 18, EIGHTEEN, YOO FELLIN ME? HE CAN PIKUP ME FIREWORX.' Maar nee, ik verkies ervoor mijn geld te besteden aan dingen die ik kan gebruiken! Kleren, ofzo.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Dec 25 2007 07:51am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, Dec 25 2007, 11:26am)
Normaal koopt Twan voor me. Maar hij heeft nu een scharrel, dus die vlieger gaat niet op :c.
GAST?!?!?!?!

Nee, vuurwerk is niet kool meer. Hoogstends een paar aftershocks.

Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 25 2007 07:53am
Quote (JWT @ Tue, 25 Dec 2007, 13:51)
GAST?!?!?!?!

Nee, vuurwerk is niet kool meer. Hoogstends een paar aftershocks.


Ik wil je zusje!
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 25 2007 07:53am
Vuurwerk is uberbruut, voor de wet ben ik volwassen, dus HAH
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 25 2007 07:57am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 25 Dec 2007, 14:43)
Vond je je eigen reactie eigenlijk niet een beetje hetzelfde?

Ik kon ook wel reageren met: 'Jo meng, mai bruder ist ja ganz fucking moederneukend 18, EIGHTEEN, YOO FELLIN ME? HE CAN PIKUP ME FIREWORX.' Maar nee, ik verkies ervoor mijn geld te besteden aan dingen die ik kan gebruiken! Kleren, ofzo.


Het is ook mijn geld niet waarvan ik vuurwerk afsteek, en ja reageer liever zo plz dan zet je jezelf nogmeer voor schut :$
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 25 2007 08:00am
Quote (Daemos-ragen @ Tue, 25 Dec 2007, 13:57)
Het is ook mijn geld niet waarvan ik vuurwerk afsteek, en ja reageer liever zo plz dan zet je jezelf nogmeer voor schut :$


Zegt de maker van een topic waarin hij feargod als een nudist neerzet.
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 25 2007 08:02am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 25 Dec 2007, 15:00)
Zegt de maker van een topic waarin hij feargod als een nudist neerzet.


Haha maar dat is nog altijd beter als billenlikkertje te zijn van JWT.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 25 2007 08:04am
Quote (Daemos-ragen @ Tue, 25 Dec 2007, 14:02)
Haha maar dat is nog altijd beter als  billenlikkertje te zijn van JWT.


Ja, JWT en ik gaan later trouwen, 5 kinderen adopteren, en die lekker veel vuurwerk kopen. Stoer man!

Edit: waarom betrek je hem er nu weer in?

This post was edited by MilkAndCookies on Dec 25 2007 08:04am
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 25 2007 08:07am
En vooral: waarom word ik niet betrokken?

This post was edited by ¢?NNI on Dec 25 2007 08:07am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123459Next
Closed New Topic New Poll