d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vraagje: Zijn Er Eigenlijk Nederlandse Guilds?? > Zo Ja Antwoord Ff
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 25 2007 06:30am
Quote (Spykerr @ Tue, 25 Dec 2007, 12:27)
Dat mischa er in zit kan me niet echt boeien en BBDG ken ik niet... De leider en die Boer_vince staan me alleen niet zo aan... en de naam is ook behoorlijk Gay


BBDG = BadBoyDeGekste = Leader.
Maarja, no offence, maar de 3 uit die guild die ik ken zeggen eerst dingen zonder er bij stil te staan. Ik kan me nog herinneren dat jij een of ander historisch figuur wilde zijn (BBDG), en dat je niet wist dat die figuur een racistische rol bekleedde.
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Dec 25 2007 06:35am
dan ga je toch lekker niet in omg-pvp als jij mensen beoordeelt op hun forum gedrag
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 25 2007 06:37am
Quote (Mischa @ Tue, 25 Dec 2007, 12:35)
dan ga je toch lekker niet in omg-pvp als jij mensen beoordeelt op hun forum gedrag


Typisch het bovengenoemde gedrag.

Zit ik toch ook niet in?
Edit: en is daar een forumguild niet op gebaseerd? Op hoe men zich gedraagt op een forum?

This post was edited by MilkAndCookies on Dec 25 2007 06:37am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 25 2007 06:39am
Quote (Spykerr @ Tue, 25 Dec 2007, 13:27)
Dat mischa er in zit kan me niet echt boeien en BBDG ken ik niet... De leider en die Boer_vince staan me alleen niet zo aan... en de naam is ook behoorlijk Gay


ga lekker je moeder vervelen jij met je vooroordelen
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 25 2007 06:41am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 25 Dec 2007, 13:30)
BBDG = BadBoyDeGekste = Leader.
Maarja, no offence, maar de 3 uit die guild die ik ken zeggen eerst dingen zonder er bij stil te staan. Ik kan me nog herinneren dat jij een of ander historisch figuur wilde zijn (BBDG), en dat je niet wist dat die figuur een racistische rol bekleedde.


niet echt ohmy.gif

ik ben echt anti racist

je verward me met iemand anders..
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 25 2007 06:45am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 25 Dec 2007, 12:41)
niet echt ohmy.gif

ik ben echt anti racist

je verward me met iemand anders..


Tempelier ofzoiets. Was jij toch echt, volgens mij ;$.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 25 2007 06:49am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 25 Dec 2007, 13:45)
Tempelier ofzoiets. Was jij toch echt, volgens mij ;$.


ik weet echt niet waar je het over hebt sorry
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Dec 25 2007 06:51am
Quote (Mischa @ Tue, Dec 25 2007, 10:49am)
omg-pvp is voor echte pro's


goeie grap smile.gif

Member
Posts: 8,605
Joined: Jun 21 2007
Gold: 106.00
Dec 25 2007 09:33am
in clan alcohol zitten ook veel NL'ers.. zit erover na te denken die te joinen smile.gif
100 fg om te joine ohmy.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 25 2007 09:41am
Quote (cranium-sf @ Tue, 25 Dec 2007, 13:51)
goeie grap smile.gif


jep
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll