d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ladder Slasher > Speelt Iemand Het Hier?
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Jan 7 2008 03:59am
Ik heb nog voor ~1k FG aan caster zooi liggen, ik zoek het niet om overnieuw te beginnen omdat ik mijn EIS items nog niet aankan en ik geen t1-3 charms heb. >_<

Mart
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 7 2008 04:29am
Quote (Baklap @ Mon, 7 Jan 2008, 10:59)
Ik heb nog voor ~1k FG aan caster zooi liggen, ik zoek het niet om overnieuw te beginnen omdat ik mijn EIS items nog niet aankan en ik geen t1-3 charms heb. >_<

Mart


lol?

meende je dat serieus wtf

waar heb je het over ^

btw mooie sig maar is het niet ownz ?

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 7 2008 04:29am
Member
Posts: 10,777
Joined: Sep 14 2005
Gold: 12,649.00
Jan 7 2008 05:54am
Quote (Baklap @ Mon, 7 Jan 2008, 10:59)
Ik heb nog voor ~1k FG aan caster zooi liggen, ik zoek het niet om overnieuw te beginnen omdat ik mijn EIS items nog niet aankan en ik geen t1-3 charms heb. >_<

Mart


Als mage hoef je geen tier 1-3 chars te hebben, zoek een leuke dagger of staff met wat EE, zijn wel goedkoop te krijgen. De eerste paar levels kun je beter melee fighten omdat je nog maar weinig int en magic hebt.

Mark.

Jaja, ik heb weer even tijd om te posten en anders dan anderen *kuch*kuch BadBoy *kuch*kuch* geef ik nuttige adviezen.
Member
Posts: 2,317
Joined: Sep 25 2006
Gold: 1,090.40
Jan 7 2008 09:48am
ik speel LS...
lvl 5 atm,,, gehacked met keylogger na eerste MQ

BadBoy!!!
Ik ken jou xD
jij was die Summoner op diablo, ik was Evil_Sorcer, je kent me nog wel denk:)
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Jan 7 2008 09:54am
Quote (Spykerr @ Tue, Dec 25 2007, 12:15pm)
vaag.. ik weet niet of andere mensen er last van hebben... maar ik heb items verkocht via de marketplace, maar het forumgold komt niet bij mn fg saldo....


Nog nooit gehad :|
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 8 2008 03:43am
Quote (thomas1441 @ Mon, 24 Dec 2007, 15:00)
heb jij een of andere lvl 5 of 6 item die ik kan usen tongue.gif ?


Edit: uurtje bezig, lvl 5 rogue


een uur voor lvl 5 ohmy.gif!!
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 8 2008 03:44am
Quote (Spykerr @ Tue, 25 Dec 2007, 12:15)
vaag.. ik weet niet of andere mensen er last van hebben... maar ik heb items verkocht via de marketplace, maar het forumgold komt niet bij mn fg saldo....


andere mensen moeten het eerst kopen.. je items staan gewoon tekoop je kan ze ook weer van ed markt afhalen .. wink.gif
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Jan 8 2008 05:49am
Quote (CpTJenJen @ Tue, 8 Jan 2008, 11:44)
andere mensen moeten het eerst kopen.. je items staan gewoon tekoop je kan ze ook weer van ed markt afhalen .. wink.gif


dat snap ik ook wel happy.gif

Het probleem was dat ze echt helemaal weg waren ook niet meer op de marketplace te vinden, bij manage items for sale...
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 8 2008 05:51am
Quote (Spykerr @ Tue, 8 Jan 2008, 12:49)
dat snap ik ook wel happy.gif

Het probleem was dat ze echt helemaal weg waren ook niet meer op de marketplace te vinden, bij manage items for sale...


nee dat heb ik niet gehad tongue.gif wss was er resett?
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Jan 8 2008 07:28am
Quote (CpTJenJen @ Tue, 8 Jan 2008, 13:51)
nee dat heb ik niet gehad tongue.gif wss was er resett?


was een paar dagen na de reset tongue.gif en sowieso.. dan raak je je items niet kwijt
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll