Quote (triple_han @ Mon, 24 Dec 2007, 14:01)
Omdat je denkt dat je beter bent dan een moderator en daarom erg stoer bent!
wil dat betekenen dat moderators stoer zijn?
verre van, han. (wat een leuke rijm btw!

:D)
de lange suspensions... perma suspension?^___^
en het is egt niet zo dat we opletten waneer je weg bent en dan denken oh laten we vandaag ff lekker gaan spammen!