d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > History Repeats Itself.
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 24 2007 03:31pm
Quote (triple_han @ Mon, 24 Dec 2007, 14:01)
Omdat je denkt dat je beter bent dan een moderator en daarom erg stoer bent!


wil dat betekenen dat moderators stoer zijn?

verre van, han. (wat een leuke rijm btw! biggrin.gif:D)
de lange suspensions... perma suspension?^___^

en het is egt niet zo dat we opletten waneer je weg bent en dan denken oh laten we vandaag ff lekker gaan spammen!
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 24 2007 05:54pm
Edit: Dit is geen spambericht.

This post was edited by Daemos-ragen on Dec 24 2007 06:09pm
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 24 2007 06:22pm
Quote (Daemos-ragen @ Tue, Dec 25 2007, 12:54am)
Edit: Dit is geen spambericht.


Je hebt iets te verbergen he?
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 24 2007 06:24pm
Quote (Skulvar @ Tue, 25 Dec 2007, 01:22)
Je hebt iets te verbergen he?


Nee, hoe kom je op zulke waanzin?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 24 2007 08:46pm
Quote (WemyNM @ Mon, 24 Dec 2007, 14:02)
Lees dan eerst je PM's, in plaats van de bijdehandte forumverbeteraar uit te hangen.
Of heb ik weer een grote mond?


hier moest ik wel van lachen smile.gif

en ja..

die jongen heeft ook vakantie laat em..

hij steekt zen nek al veelste diep in de stront voor ons
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Dec 25 2007 03:48am
Quote (WemyNM @ Mon, 24 Dec 2007, 13:56)
Waarom heb ik een grote mond?


omdat je hem is dicht moet doen?
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Dec 25 2007 04:22am
we hoeven elkaar niet allemaal even aardig te vinden?
maar er moet toch wel ergens een grens zijn
met de normen en waarden.
En sommigen overschijden die.



Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 25 2007 06:54am
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=10653280&f=259&st=190

Kan Feargod of wie dan ook deze topic ook heropenen? Vind 't echt belachelijk dat ze als 'waarschuwing' zijn gesloten.
Retired Moderator
Posts: 28,007
Joined: Jan 6 2005
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Dec 25 2007 07:04am
Quote (�?NNI @ Tue, 25 Dec 2007, 13:54)
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=10653280&f=259&st=190

Kan Feargod of wie dan ook deze topic ook heropenen? Vind 't echt belachelijk dat ze als 'waarschuwing' zijn gesloten.


Maak maar een nieuwe, hij wordt anders toch binnenkort weer gesloten door het hoge aantal replies.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Dec 25 2007 07:45am
Ja, gelukkig dat je er weer bent.

Anders was het heleeemaal mis gegaan!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll