d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Preppige Klefdagen > De Officiele Kerstwens Topic :p
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 27 2007 08:01am
Quote (Apachai @ Thu, Dec 27 2007, 02:15pm)
van mij ook allemaal de beste wensen, voor kerst ben ik te laat dus doe het maar voor oud en nieuw..

raak geen vingers kwijt, zijn wij hier weer mensen kwijt  unsure.gif xD


En mocht je dan toch vingers kwijt raken, zet 't ongeluk dan alsjeblieft op film. biggrin.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Dec 27 2007 03:34pm
een gerukkig pielhaar
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 27 2007 04:41pm
Quote (Hellskin @ Thu, 27 Dec 2007, 22:34)
een gerukkig pielhaar


das wel heel erg offtopic he

This post was edited by BadBoyDeGekste on Dec 27 2007 04:41pm
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Dec 27 2007 05:29pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Dec 27 2007, 10:41pm)
das wel heel erg offtopic he


dat was een vermoggelde "gelukkig nieuwjaar"
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 27 2007 05:44pm
Quote (Hellskin @ Fri, 28 Dec 2007, 00:29)
dat was een vermoggelde "gelukkig nieuwjaar"


Ah nu zie ik het. Wel een lastige hoor wink.gif.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 28 2007 08:57pm
Quote (Hellskin @ Fri, 28 Dec 2007, 00:29)
dat was een vermoggelde "gelukkig nieuwjaar"


dat was ironie ^
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Dec 29 2007 03:54am
Quote (Toasts @ Wed, 26 Dec 2007, 18:09)
Beste wensen aan iedereen van het dutch forum, ookal ben ik een dag te laat. happy.gif
Voor nieuwjaar dan maar..


ik 4 dagen tongue.gif

happy new year!!
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Dec 29 2007 07:06am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Dec 29 2007, 02:57am)
dat was ironie ^
Heb je hem weer met dat woord. Jij kent ook niet veel beters he?

Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 29 2007 08:38am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 29 Dec 2007, 04:57)
dat was ironie ^
Heh, vertel.

Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 29 2007 08:46am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll