Quote (Apachai @ Thu, Dec 27 2007, 02:15pm)
van mij ook allemaal de beste wensen, voor kerst ben ik te laat dus doe het maar voor oud en nieuw..
raak geen vingers kwijt, zijn wij hier weer mensen kwijt

xD
En mocht je dan toch vingers kwijt raken, zet 't ongeluk dan alsjeblieft op film.