☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Goede Voornemens 2008 > Hier Posten.
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 720
Replies: 33
Track Topic
Hadag
Member
Posts: 114
Joined: Aug 5 2007
Gold
:
0.00
#21
Dec 27 2007 11:16pm
Doorleven
JurK.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold
:
14,931.00
#22
Dec 28 2007 02:00am
Quote (Hadag @ Fri, 28 Dec 2007, 06:16)
Doorleven
idd ..
mijn goede voornemen is 2009 halen
Daemos-ragen
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 40%
#23
Dec 28 2007 11:00am
Quote (Skulvar @ Thu, 27 Dec 2007, 23:23)
Ik heb liever een gewone baan dan.
Ik niet, het lijkt me echt leuk om elke dag zo lang de moderator uit te hangen dat ik op een gegeven moment alleen nog maar lichtblauw met zwart zie
.
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#24
Dec 28 2007 08:42pm
meer blowen.
robuust
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold
:
20.75
#25
Jan 9 2008 07:38am
volgend jaar zelf oliebollen bakken
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#26
Jan 9 2008 08:46am
Quote (robuust @ Wed, Jan 9 2008, 02:38pm)
volgend jaar zelf oliebollen bakken
Meh, vaak is het een beter idee om ze gewoon te halen.
KingHyrule
Member
Posts: 2,335
Joined: Jun 10 2007
Gold
:
0.00
#27
Jan 9 2008 08:49am
Quote (Skulvar @ Wed, Jan 9 2008, 02:46pm)
Meh, vaak is het een beter idee om ze gewoon te halen.
is wel minder lekker.. tenminste, ligt eraan wie ze maakt..
robuust
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold
:
20.75
#28
Jan 9 2008 08:53am
Quote (Skulvar @ Wed, 9 Jan 2008, 14:46)
Meh, vaak is het een beter idee om ze gewoon te halen.
als je ze mooi rond wilt kanje beter halen ja:)
CaGeMaN
Member
Posts: 2,231
Joined: Jul 7 2007
Gold
:
3,121.00
#29
Jan 9 2008 08:55am
Quote (robuust @ Wed, Jan 9 2008, 03:53pm)
als je ze mooi rond wilt kanje beter halen ja:)
dat voornemen heb ik al niet meer nodig
echt oliebollen zelf maken is 100x zo lekker.
robuust
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold
:
20.75
#30
Jan 9 2008 08:57am
Quote (CaGeMaN @ Wed, 9 Jan 2008, 14:55)
dat voornemen heb ik al niet meer nodig
echt oliebollen zelf maken is 100x zo lekker.
yep en zeker omdat je er hard voor hebt lopen zwoegen:)
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact