d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Goede Voornemens 2008 > Hier Posten.
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 114
Joined: Aug 5 2007
Gold: 0.00
Dec 27 2007 11:16pm
Doorleven
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Dec 28 2007 02:00am
Quote (Hadag @ Fri, 28 Dec 2007, 06:16)
Doorleven


idd ..

mijn goede voornemen is 2009 halen tongue.gif
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 28 2007 11:00am
Quote (Skulvar @ Thu, 27 Dec 2007, 23:23)
Ik heb liever een gewone baan dan. sleep.gif


Ik niet, het lijkt me echt leuk om elke dag zo lang de moderator uit te hangen dat ik op een gegeven moment alleen nog maar lichtblauw met zwart zie smile.gif.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 28 2007 08:42pm
meer blowen.
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 9 2008 07:38am
volgend jaar zelf oliebollen bakken
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 9 2008 08:46am
Quote (robuust @ Wed, Jan 9 2008, 02:38pm)
volgend jaar zelf oliebollen bakken


Meh, vaak is het een beter idee om ze gewoon te halen.
Member
Posts: 2,335
Joined: Jun 10 2007
Gold: 0.00
Jan 9 2008 08:49am
Quote (Skulvar @ Wed, Jan 9 2008, 02:46pm)
Meh, vaak is het een beter idee om ze gewoon te halen.


is wel minder lekker.. tenminste, ligt eraan wie ze maakt..
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 9 2008 08:53am
Quote (Skulvar @ Wed, 9 Jan 2008, 14:46)
Meh, vaak is het een beter idee om ze gewoon te halen.


als je ze mooi rond wilt kanje beter halen ja:)
Member
Posts: 2,231
Joined: Jul 7 2007
Gold: 3,121.00
Jan 9 2008 08:55am
Quote (robuust @ Wed, Jan 9 2008, 03:53pm)
als je ze mooi rond wilt kanje beter halen ja:)


dat voornemen heb ik al niet meer nodig smile.gif echt oliebollen zelf maken is 100x zo lekker.
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 9 2008 08:57am
Quote (CaGeMaN @ Wed, 9 Jan 2008, 14:55)
dat voornemen heb ik al niet meer nodig smile.gif  echt oliebollen zelf maken is 100x zo lekker.


yep en zeker omdat je er hard voor hebt lopen zwoegen:)
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll