d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > History Repeats Itself.
Prev123
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 23 2007 01:07pm
Quote (Demonsangel @ Sun, 23 Dec 2007, 20:05)
ga je wenen?
ga tog trug vanwaar je komt


Aww.. Je komt wel erg zacht hoor sad.gif
Maak je altijd zulke nuttige en harde opmerkingen? (Sarcastisch bedoeld, ik dacht ik zet het er even bij zodat er geen misverstanden ontstaan)
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 24 2007 02:11am
Dennis is verantwoordelijk voor alle troep die hier de afgelopen week heeft plaatsgevonden. Laat hem nu niet komen met die bullshit over die dooie hond en die hermafrodiet, Apachai ofzo..

Ze lokten hetzelf uit. Ik ga toch ook niet posten op een forum dat ik mijn kat perongeluk in de afwasmachine heb gedaan, aangezet, en die kat heb begraven? Who cares? Het leuke van het Dutch forum is weg. Zelfde gebeurde met de Battlefloor, of niet? :c
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 24 2007 03:12am
Quote (MilkAndCookies @ Mon, 24 Dec 2007, 10:11)
Dennis is verantwoordelijk voor alle troep die hier de afgelopen week heeft plaatsgevonden. Laat hem nu niet komen met die bullshit over die dooie hond en die hermafrodiet, Apachai ofzo..

Ze lokten hetzelf uit. Ik ga toch ook niet posten op een forum dat ik mijn kat perongeluk in de afwasmachine heb gedaan, aangezet, en die kat heb begraven? Who cares? Het leuke van het Dutch forum is weg. Zelfde gebeurde met de Battlefloor, of niet? :c
Haha, ja. "Thanks for contributing in this social experiment" ROFL

Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 24 2007 03:45am
Quote (Xepo @ Mon, 24 Dec 2007, 09:12)
Haha, ja. "Thanks for contributing in this social experiment" ROFL


"I wanna play a game with you"- Feargod. Hoort eigenlijk thuis in het wijsheden topic..
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 24 2007 03:55am
Quote (MilkAndCookies @ Mon, 24 Dec 2007, 11:45)
"I wanna play a game with you"- Feargod. Hoort eigenlijk thuis in het wijsheden topic..
Ahw, saw =]

Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 24 2007 03:59am
Quote (Xepo @ Mon, 24 Dec 2007, 09:55)
Ahw, saw =]


Jep!

Eigenlijk is het een vicieuze cirkel. Ik kan me nog een periode herinneren dat Dennis ook de hele tijd op zat te letten. Gaat hij weer een tijd weg, waarna hij wéér terugkomt, gaat hij ons vervelen met zijn geneuzel over 'verbeter de wereld', etc. Dan gaat hij weer weg, komt hij weer terug,
gaat hij weer weg,
komt hij weer terug,
gaat hij weer weg,
komt hij weer terug,
gaat hij weer weg,
komt hij weer terug,
gaat hij weer weg,
komt hij weer terug,
(...)
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 24 2007 04:42am
Dennis is ook de as van het kwaad in dit forum.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Closed New Topic New Poll