d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Planning Van Je Vacantie > Wat Doe Jij Van De Kerstvakantie?
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 23 2007 07:12am
Quote (Daemos-ragen @ Sun, Dec 23 2007, 12:39pm)
Wauw nuttige post :|
Houden we het wel een beetje on topic? Dit is namelijk een serieuse poll.


Quote (Daemos-ragen @ Sun, Dec 23 2007, 01:32am)
Het is niet dat ik geïnteresseert ben in wat jullie doen deze vakantie


wacko.gif
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 23 2007 07:39am
Quote (Skulvar @ Sun, 23 Dec 2007, 14:12)
wacko.gif


Ben ik ook helemaal niet, maar dat betekend nog niet dat er meteen gespamt moet worden.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 23 2007 07:42am
Quote (Daemos-ragen @ Sun, Dec 23 2007, 02:39pm)
Ben ik ook helemaal niet, maar dat betekend nog niet dat er meteen gespamt moet worden.


Maar niet dat de poll echt serieus is, of wel? ohmy.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 23 2007 07:44am
ik heb net een stuk van school afgerond en 3 weken stage erna dus werken en proberen te feesten sad.gif

btw wrom ben jij tagged? en locked en dan die ironische sig?
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 23 2007 07:57am
Quote (Skulvar @ Sun, 23 Dec 2007, 14:42)
Maar niet dat de poll echt serieus is, of wel? ohmy.gif


Umm, als de poll niet serieus zou zijn zouden mensen het niet invullen.
Ik krijg volgensmij op jou reacties na behoorlijk serieuze reacties biggrin.gif

Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 23 Dec 2007, 14:44)
ik heb net een stuk van school afgerond en 3 weken stage erna dus werken en proberen te feesten sad.gif

btw wrom ben jij tagged? en locked en dan die ironische sig?


Waarom ik tagged ben? Omdat de grapjas waarvan ik zijn credit card mocht lenen om forum gold te doneren de transactie gecancelt heeft.
Waarom locked? Dat hoort bij me scammer tag.
Waarom die ironische sig? Zodat mensen weten dat ik een scammer ben en ze voorzichtig met me moeten traden.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 23 2007 07:59am
Quote (Daemos-ragen @ Sun, Dec 23 2007, 02:57pm)
Umm, als de poll niet serieus zou zijn zouden mensen het niet invullen.
Ik krijg volgensmij op jou reacties na behoorlijk serieuze reacties biggrin.gif


Hah! Maar de poll was niet serieus! Dus ben ik met mijn nietserieuze reacties de enige die netjes ontopic blijft.

This post was edited by Skulvar on Dec 23 2007 07:59am
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 23 2007 08:07am
Quote (Skulvar @ Sun, 23 Dec 2007, 14:59)
Hah! Maar de poll was niet serieus! Dus ben ik met mijn nietserieuze reacties de enige die netjes ontopic blijft.


De poll is serieus.
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 24 2007 07:24pm
Mag je polls ook bumpen?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 24 2007 08:25pm
Quote (Daemos-ragen @ Tue, 25 Dec 2007, 02:24)
Mag je polls ook bumpen?


nee
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Dec 25 2007 03:51am
feesten, rookbommen, vuurwerk, huiswerk sad.gif , genieten biggrin.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll