Quote (Skulvar @ Sun, 23 Dec 2007, 14:42)
Maar niet dat de poll echt serieus is, of wel?

Umm, als de poll niet serieus zou zijn zouden mensen het niet invullen.
Ik krijg volgensmij op jou reacties na behoorlijk serieuze reacties

Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 23 Dec 2007, 14:44)
ik heb net een stuk van school afgerond en 3 weken stage erna dus werken en proberen te feesten

btw wrom ben jij tagged? en locked en dan die ironische sig?
Waarom ik tagged ben? Omdat de grapjas waarvan ik zijn credit card mocht lenen om forum gold te doneren de transactie gecancelt heeft.
Waarom locked? Dat hoort bij me scammer tag.
Waarom die ironische sig? Zodat mensen weten dat ik een scammer ben en ze voorzichtig met me moeten traden.