d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Merry Christmas
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 23 2007 05:53am
Quote (Feargod @ Sun, 23 Dec 2007, 12:48)
Het is niet meer als normaal dan gewoon normaal terug te doen. Probeert hij aardig te doen en beginnen jullie hem uit te kafferen. En het intereseert me niks wat een "random"spanjaard jou intereseert. Hij probeert aardig te zijn, dan doe je niet onaardig terug!


Hoe weet jij of die aardig doet?
Misschien denkt die wel: "Ha, stomme Nederlanders! Ik ga ze eens een fijne kerst wensen, maar ik meen er geen zak van. Op deze manier probeer ik intern een tweestrijd uit te lukken tussen een gebruiker en een gek die geld betaalt voor een website. Daarnaast heb ik een hekel aan kerst en natte sokken. Overigens, ik plaats hier alleen mijn niet gemeende kerstwensen om nooit weder te keren. Dat doe je immers niet als je iets wenst, fuck de reacties!"


Zo.
En nu jij weer.
Retired Moderator
Posts: 28,007
Joined: Jan 6 2005
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Dec 23 2007 05:58am
Quote (WemyNM @ Sun, 23 Dec 2007, 12:53)
Hoe weet jij of die aardig doet?
Misschien denkt die wel: "Ha, stomme Nederlanders! Ik ga ze eens een fijne kerst wensen, maar ik meen er geen zak van. Op deze manier probeer ik intern een tweestrijd uit te lukken tussen een gebruiker en een gek die geld betaalt voor een website. Daarnaast heb ik een hekel aan kerst en natte sokken. Overigens, ik plaats hier alleen mijn niet gemeende kerstwensen om nooit weder te keren. Dat doe je immers niet als je iets wenst, fuck de reacties!"


Zo.
En nu jij weer.


Je moet niet altijd van het slechte uitgaan bij mensen. Soms bedoelen ze ook dingen goed.

Het is je goed recht om een hekel te hebben aan kerst en natte sokken, maar dat heeft verder niks te maken met normaal doen.

Ik vraag het je, wil je alsjeblieft NORMAAL doen tegen mensen die je een fijne kerst wensen, ook al heb jij er niks mee.

Ook al hou je er niet van, ik hoop toch dat je een fijne tijd hebt.
Member
Posts: 3,696
Joined: Mar 20 2006
Gold: 14.10
Dec 23 2007 06:49am
Merry Christmas! from spain m8's !
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 23 2007 07:04am
Quote (Diablo-tato- @ Sun, Dec 23 2007, 01:49pm)
Merry Christmas! from spain m8's !


GTFO!!!

Nee Feargod, we hebben niks geleerd.
Oh, en waarom mag ik niet bij de oosterburen over ontbijt praten, en mogen hun hier wel kerstwensen plaatsen voor +1? ¬_¬

This post was edited by Skulvar on Dec 23 2007 07:05am
Member
Posts: 10,733
Joined: Mar 14 2006
Gold: 1,492.00
Dec 23 2007 07:08am
Quote (Diablo-tato- @ Sun, Dec 23 2007, 12:49pm)
Merry Christmas! from spain m8's !


Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 23 2007 07:09am
Quote (S3RN4 @ Sun, Dec 23 2007, 02:08pm)


I hope your house burns down this christmas!
Edit; TWICE! >=E

This post was edited by Skulvar on Dec 23 2007 07:10am
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 23 2007 07:10am
Quote (Feargod @ Sun, 23 Dec 2007, 12:58)
Je moet niet altijd van het slechte uitgaan bij mensen. Soms bedoelen ze ook dingen goed.


Komaan, wat is dit voor onzin? Je reageert toch hoe je zelf wilt? Dit is nu eens een puur spamtopic, en dan laat jij het open? Waarom? Zodat alle toffe jongens elkander hier even 'e-geluk' kunnen komen toewensen?

En omdat je niet reageert op mijn PM, zal ik het hier maar vragen; Waarom is deze topic gesloten? http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=7997752&f=259&st=90
Member
Posts: 2,612
Joined: Jun 28 2006
Gold: 3,809.00
Dec 23 2007 07:13am
Quote (DoSiS @ Sat, Dec 22 2007, 11:05pm)
yeah, merry christmas from spain!!


Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 23 2007 07:14am
Quote (�?NNI @ Sun, Dec 23 2007, 02:10pm)
Komaan, wat is dit voor onzin? Je reageert toch hoe je zelf wilt? Dit is nu eens een puur spamtopic, en dan laat jij het open? Waarom? Zodat alle toffe jongens elkander hier even 'e-geluk' kunnen komen toewensen?

En omdat je niet reageert op mijn PM, zal ik het hier maar vragen; Waarom is deze topic gesloten? http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=7997752&f=259&st=90


Waarschijnlijk omdat er een keer een rus langskwam, maar dit topic met spanjaarden blijft wel open.

Quote (XuSKiTo @ Sun, Dec 23 2007, 02:13pm)


Go back to your own subforum you fucking cock addict.

This post was edited by Skulvar on Dec 23 2007 07:15am
Banned
Posts: 32,912
Joined: Aug 17 2007
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 23 2007 08:46am
Quote (Skulvar @ Sun, Dec 23 2007, 01:14pm)
Go back to your own subforum you fucking cock addict.


u are my better friend
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll