Quote (WemyNM @ Sun, 23 Dec 2007, 12:53)
Hoe weet jij of die aardig doet?
Misschien denkt die wel: "Ha, stomme Nederlanders! Ik ga ze eens een fijne kerst wensen, maar ik meen er geen zak van. Op deze manier probeer ik intern een tweestrijd uit te lukken tussen een gebruiker en een gek die geld betaalt voor een website. Daarnaast heb ik een hekel aan kerst en natte sokken. Overigens, ik plaats hier alleen mijn niet gemeende kerstwensen om nooit weder te keren. Dat doe je immers niet als je iets wenst, fuck de reacties!"
Zo.
En nu jij weer.
Je moet niet altijd van het slechte uitgaan bij mensen. Soms bedoelen ze ook dingen goed.
Het is je goed recht om een hekel te hebben aan kerst en natte sokken, maar dat heeft verder niks te maken met normaal doen.
Ik vraag het je, wil je alsjeblieft NORMAAL doen tegen mensen die je een fijne kerst wensen, ook al heb jij er niks mee.
Ook al hou je er niet van, ik hoop toch dat je een fijne tijd hebt.