d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Hoorde Ik Nou? > Ja
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Dec 24 2007 08:38am
Quote (�?NNI @ Mon, Dec 24 2007, 03:36pm)
Nee, zet je tekstcodering op 'westers', dan lukt het wel!


eeeeeeeeeeeuhm, da's voor na de feestdagen, 'k zou niet weten waar dat te zoeken
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 24 2007 08:48am
Welke browser gebruik je? Ik kan namelijk niet wachten om wat persoonlijke berichtjes van je te ontvangen. wub.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll