Quote (mod-termi @ Sat, Dec 22 2007, 01:23pm)
omdat de mods dit geen boeiend forum meer vinden om na te kijken

Dat verklaart dus helemaal niks, want er zijn zat topics die wel gesloten blijven.
Helaas zijn dat vaak de enigszins boeiende topics en blijven achterlijke kanker topics als deze open.
Mocht m'n vorige post niet editen, vandaar de 2e post.
This post was edited by Skulvar on Dec 23 2007 12:31pm