d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Counter-strike
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Dec 22 2007 10:47am
over realisme gesproken..

een CT die in het water valt en instant dood is.. ja heeel realistisch ~~
Member
Posts: 38,764
Joined: Sep 8 2006
Gold: 180.00
Dec 22 2007 11:13am
Quote (edujackass @ Sat, Dec 22 2007, 03:54pm)
surfen ownt negers. ik wed dat ik je keihard PoWnEd op surf legend/rebelreisstance/10xfinal of welke andere map dan ook.


hehe nou noem je ook wel de moeilijkste lvls op wink.gif
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Dec 22 2007 01:58pm
Quote (RubberNinja @ Fri, 21 Dec 2007, 19:24)
mos vrt
knife ftw!!!
=)


Jij wilt toch niet zeggen dat jij DE rubberninja bent? ohmy.gif!

Good times, good times... :>

EDIT: Rub-a-dub-dub, get outta da tub! biggrin.gif

Mart

This post was edited by Baklap on Dec 22 2007 02:01pm
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 22 2007 02:45pm
Quote (ufGlenn @ Sat, 22 Dec 2007, 19:13)
hehe nou noem je ook wel de moeilijkste lvls op wink.gif


nou dus eigenlijk.. de makkelijkste? :/

Quote (JurK. @ Sat, 22 Dec 2007, 18:47)
over realisme gesproken..

een CT die in het water valt en instant dood is.. ja heeel realistisch ~~


gebeurt dus zegmaar niet. dus ik snap je post niet.

en DE rubberninja ken ik niet. enlighten me.
Member
Posts: 4,273
Joined: Dec 9 2007
Gold: 0.00
Dec 22 2007 06:22pm
Quote (edujackass @ Sat, Dec 22 2007, 08:45pm)
gebeurt dus zegmaar niet. dus ik snap je post niet.

en DE rubberninja ken ik niet. enlighten me.




sorry, je hebt heel wat gemist

+ als je

surf_1337map of hoe die ook heet in 1x uitspeelt ben je de BOM en krijg je 1000fg van me!! veel succes
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 22 2007 08:08pm
is goed. geef me de correcte naam en ik speel em voor je uit en neem het op met fraps

This post was edited by edujackass on Dec 22 2007 08:13pm
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Dec 23 2007 06:23am
Quote (Vraatjuh @ Sun, 23 Dec 2007, 02:22)
sorry, je hebt heel wat gemist

+ als je

surf_1337map of hoe die ook heet in 1x uitspeelt ben je de BOM en krijg je 1000fg van me!! veel succes


Mag ik ook meedoen? of ben je bang te verliezen? sad.gif

Mart
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Dec 23 2007 06:31am
Quote (Vraatjuh @ Sun, Dec 23 2007, 12:22am)
sorry, je hebt heel wat gemist

+ als je

surf_1337map of hoe die ook heet in 1x uitspeelt ben je de BOM en krijg je 1000fg van me!! veel succes


reported je kan niet offeren wat je niet hebt , neenee ff serieus biggrin.gif
eigenlijk nog nooit counterstrike gespeeld ( ofmssn 1 keer bij m8 ) ik vind dat shooters meer thuishoren op een console
betere gameplay , mssn een nadeel aan console is dat je niet direct map updates enzo kan downloaden maarja tongue.gif maakt mij niks uit
Member
Posts: 2,828
Joined: Jul 6 2005
Gold: 6.00
Dec 23 2007 07:34am
1.6 hier smile.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 23 2007 07:51am
Quote (Vraatjuh @ Sun, Dec 23 2007, 01:22am)
sorry, je hebt heel wat gemist

+ als je

surf_1337map of hoe die ook heet in 1x uitspeelt ben je de BOM en krijg je 1000fg van me!! veel succes


Wiens 1000fg?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll