Quote (Apachai @ Fri, 21 Dec 2007, 19:08)
naja, ik zie het alweer.. ken me hoofd niet eens ergens opsteken of de comentaar komt al weer binnenvallen..
maargoed, anyway, man of vrouw, lijkt me geen pretje
hier doet ze weer alsof we haar altijd bashen. maar hier vraagt ze er dan ook gewoon om.
oja
wie heeft me gepmed? ik kan namelijk geen pms meer lezen dankzij die leuke zogenaamd ''rechtvaardige'' dubbel warn!