d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Besnijdenis > Besneden?
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Dec 21 2007 09:48am
hehe, zolang ze maar van mij afblijven dacht ik zo tongue.gif
het lijkt me helemaal niks, geen genot van seks.. wie kan er met dat soort dingen leven ?? smile.gif
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Dec 21 2007 10:02am
Het stamt nog uit de tijd dat de arabieren in de woestijn leefden. Zand onder je voorhuid is niet fijn.

Praktische gebruiken worden vaak religieuze overtuigingen. Jammer.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 21 2007 10:07am
Quote (Apachai @ Fri, 21 Dec 2007, 16:48)
hehe, zolang ze maar van mij afblijven dacht ik zo tongue.gif
het lijkt me helemaal niks, geen genot van seks.. wie kan er met dat soort dingen leven ?? smile.gif

Maar jij bent een man, en besnijdenis van de penis levert niet zoveel minder genot op.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 21 2007 10:23am
Quote (�?NNI @ Fri, 21 Dec 2007, 17:07)
Maar jij bent een man, en besnijdenis van de penis levert niet zoveel minder genot op.


ja er is nog steeds geen bewijs geleverd want hyves is niet stoer genoeg ^^
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 21 2007 11:03am
tja want als je een muslim bent mag je ook je vrouw doodslaan etc als ze vreemdgaat hea.

DE ISLAM FTW!

This post was edited by edujackass on Dec 21 2007 11:03am
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Dec 21 2007 11:08am
naja, ik zie het alweer.. ken me hoofd niet eens ergens opsteken of de comentaar komt al weer binnenvallen..
maargoed, anyway, man of vrouw, lijkt me geen pretje
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 21 2007 11:49am
je hoeft alleen SIMPEL bewijs te leveren maar dat wijger je te doen dus waarom zouden we jou geloven.
je hoeft alleen met pen op blaadje te schrijven Apachai en dan foto van jezelf
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 21 2007 11:50am
hoe is het iig ter spraake gekomen welk geslacht Apachai is?
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 21 2007 11:55am
Quote (Apachai @ Fri, 21 Dec 2007, 19:08)
naja, ik zie het alweer.. ken me hoofd niet eens ergens opsteken of de comentaar komt al weer binnenvallen..
maargoed, anyway, man of vrouw, lijkt me geen pretje


hier doet ze weer alsof we haar altijd bashen. maar hier vraagt ze er dan ook gewoon om.
oja

wie heeft me gepmed? ik kan namelijk geen pms meer lezen dankzij die leuke zogenaamd ''rechtvaardige'' dubbel warn!
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Dec 21 2007 12:17pm
Quote (edujackass @ Fri, 21 Dec 2007, 18:55)
hier doet ze weer alsof we haar altijd bashen. maar hier vraagt ze er dan ook gewoon om.
oja

wie heeft me gepmed? ik kan namelijk geen pms meer lezen dankzij die leuke zogenaamd ''rechtvaardige'' dubbel warn!


ik! ik zie het ook net! biggrin.gif

ik vroeg:

Bij Crysis zit ik net bij het ruimte schip zeg maar en in de terugstroming daar, kom ik niet verder door zo'n poort, die moet ik uitzetten, weetj ij waar? o_O
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll