d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Intigreert Jullie Op Dit Moment?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 19 2007 07:59pm
Quote (Romuald @ Thu, 20 Dec 2007, 01:56)
Uhmm ja.. niks?


dat is onmogelijk en echt wel een +1 man stop met spammen 26 posts/day happy.gif
Banned
Posts: 63
Joined: Dec 19 2007
Gold: 0.00
Dec 20 2007 03:24am
Mwah ik moet betrouwbaar overkomen want ik ga binnenkort veel deals hier op d2jsp sluiten
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 20 2007 03:34am
Quote (Falkerakatim @ Wed, 19 Dec 2007, 23:45)
onze allombekende ziekenhuisbacterie

misciline resistente staphylococcus aureus .. gezellig beesje tongue.gif ^^
Niet per definitie. Zowiezo vind ik de Meticilline een beetje achterhaald want voor zover ik weet wordt het niet meer gebruikt. Zeg dan... ß-lactam.

This post was edited by Xepo on Dec 20 2007 03:38am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 20 2007 04:04am
Quote (Romuald @ Thu, 20 Dec 2007, 10:24)
Mwah ik moet betrouwbaar overkomen want ik ga binnenkort veel deals hier op d2jsp sluiten


haha weetje je hebt zoiezo het nadeel dat je geregistreerd bent in 07 en een hoog ppd is geen goed ding hoor ^^
Banned
Posts: 63
Joined: Dec 19 2007
Gold: 0.00
Dec 20 2007 04:08am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Dec 20 2007, 10:04am)
haha weetje je hebt zoiezo het nadeel dat je geregistreerd bent in 07 en een hoog ppd is geen goed ding hoor ^^


Mja ik ben dalijk toch weg.. dan zakt het gemiddelde per dag weer ^^
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 20 2007 04:12am
Quote (Romuald @ Thu, 20 Dec 2007, 11:08)
Mja ik ben dalijk toch weg.. dan zakt het gemiddelde per dag weer ^^


echt waar? wink.gif

wat ga je doen dan?
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 20 2007 05:30am
Quote (cranium-sf @ Thu, 20 Dec 2007, 01:49)
wil ook 360 voor cod4 , welke prijs staat ie nu?

persoonlijk vind ik fps alleen maar goed spelen op pc's met een muis.

This post was edited by edujackass on Dec 20 2007 05:30am
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Dec 20 2007 05:48am
Quote (edujackass @ Thu, 20 Dec 2007, 12:30)
persoonlijk vind ik fps alleen maar goed spelen op pc's met een muis.


ik ook, ik kan niet goed overweg met controllers.. tongue.gif

xD

hoewel, veel mensen spelen ook met xbox controller op pc.. :\
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 20 2007 06:22am
Quote (Godsterrorforce @ Thu, 20 Dec 2007, 12:48)
ik ook, ik kan niet goed overweg met controllers.. tongue.gif

xD

hoewel, veel mensen spelen ook met xbox controller op pc.. :\


zoiezo is met een muis veel realistischer en snellere gameplay..
Banned
Posts: 63
Joined: Dec 19 2007
Gold: 0.00
Dec 20 2007 06:33am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Dec 20 2007, 10:12am)
echt waar? wink.gif

wat ga je doen dan?


Feestdagen enzo
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll