d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Dutch Op Slot#3 > Discussies
Prev123458Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Dec 19 2007 11:04am
Quote (stefan_FFH @ Wed, 19 Dec 2007, 17:44)
zet je geld maar op lil[p]
hij post hier als een mod
hij maakt site suggestions
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=13399334&f=258

en hij is de goede vriend van lenty?
en hij heeft eens trong donor star!!
laten we afwachten smile.gif

Lentylek heeft alleen niet veel meer te zeggen in het mod team volgens mij.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 19 2007 11:06am
Quote (triple_han @ Wed, 19 Dec 2007, 18:04)
Lentylek heeft alleen niet veel meer te zeggen in het mod team volgens mij.


hijs wel degene die alles hier closed ^
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Dec 19 2007 11:07am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 19 Dec 2007, 19:06)
hijs wel degene die alles hier closed ^

Iedere JM kan hier closen, ik had het over zijn invloed op echte beslissingen, zoals een nieuwe moderator.
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Dec 19 2007 11:39am
Naja ik snap deze hele topic niet smile.gif
kan iemand het me misschien uitleggen..
ben een tijdje weggeweest biggrin.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 19 2007 11:51am
Quote (Snielsje @ Wed, 19 Dec 2007, 18:39)
Naja ik snap deze hele topic niet smile.gif
kan iemand het me misschien uitleggen..
ben een tijdje weggeweest biggrin.gif


dutch gaat miss dicht behalve als we ons gedragen we krijgen een nieuwe mod blabla ^^
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Dec 19 2007 12:27pm
ik denk dat ik volgens feargod teveel door laat gaan.
ik ben niet zo moeilijk als het gaat om discussies en topics closen.
zoiezo als ik iets ziet dat tever gaat dan zorg ik er zoiezo wel voor dat het dicht gemaakt wordt.
maar meestal gebeurt dat in topics die me niet interesseren en die ik om die reden niet lees.
ik zal dingen laten sluiten op de momenten dat het naar mijn mening te ver gaat.

ik denk trouwens dat ik hier te weinig ben om echt een verschil te maken.
ik lees een groot deel van de topics nieteens.

This post was edited by Hellskin on Dec 19 2007 12:29pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 19 2007 12:31pm
Quote (Hellskin @ Wed, 19 Dec 2007, 19:27)
ik denk dat ik volgens feargod teveel door laat gaan.
ik ben niet zo moeilijk als het gaat om discussies en topics closen.
zoiezo als ik iets ziet dat tever gaat dan zorg ik er zoiezo wel voor dat het dicht gemaakt wordt.
maar meestal gebeurt dat in topics die me niet interesseren en die ik om die reden niet lees.
ik zal dingen laten sluiten op de momenten dat het naar mijn mening te ver gaat.

ik denk trouwens dat ik hier te weinig ben om echt een verschil te maken.
ik lees een groot deel van de topics nieteens.


ik hou ook van jouw man

je bent tenminste wel eerlijk.
Member
Posts: 2,828
Joined: Jul 6 2005
Gold: 6.00
Dec 19 2007 12:33pm
LiL[P] heeft niet eens TT dusss waarom zou hij mod moeten worden ~~
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 19 2007 12:35pm
Quote (WeedNator @ Wed, Dec 19 2007, 06:33pm)
LiL[P] heeft niet eens TT dusss waarom zou hij mod moeten worden ~~


ja neem dan mij.... (A)

nee ff serieus maar nu heb ik dus geen id mee wie het word tongue.gif
Member
Posts: 2,828
Joined: Jul 6 2005
Gold: 6.00
Dec 19 2007 12:36pm
Han misschien wel biggrin.gif ?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123458Next
Closed New Topic New Poll