☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Dutch Op Slot#3 > Discussies
Prev
1
2
3
4
5
8
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 1458
Replies: 73
Track Topic
Han_V
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold
:
0.00
#21
Dec 19 2007 11:04am
Quote (stefan_FFH @ Wed, 19 Dec 2007, 17:44)
zet je geld maar op lil[p]
hij post hier als een mod
hij maakt site suggestions
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=13399334&f=258
en hij is de goede vriend van lenty?
en hij heeft eens trong donor star!!
laten we afwachten
Lentylek heeft alleen niet veel meer te zeggen in het mod team volgens mij.
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#22
Dec 19 2007 11:06am
Quote (triple_han @ Wed, 19 Dec 2007, 18:04)
Lentylek heeft alleen niet veel meer te zeggen in het mod team volgens mij.
hijs wel degene die alles hier closed ^
Han_V
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold
:
0.00
#23
Dec 19 2007 11:07am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 19 Dec 2007, 19:06)
hijs wel degene die alles hier closed ^
Iedere JM kan hier closen, ik had het over zijn invloed op echte beslissingen, zoals een nieuwe moderator.
Snielsje
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold
:
187.03
#24
Dec 19 2007 11:39am
Naja ik snap deze hele topic niet
kan iemand het me misschien uitleggen..
ben een tijdje weggeweest
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#25
Dec 19 2007 11:51am
Quote (Snielsje @ Wed, 19 Dec 2007, 18:39)
Naja ik snap deze hele topic niet
kan iemand het me misschien uitleggen..
ben een tijdje weggeweest
dutch gaat miss dicht behalve als we ons gedragen we krijgen een nieuwe mod blabla ^^
Hellskin
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold
:
100.00
#26
Dec 19 2007 12:27pm
ik denk dat ik volgens feargod teveel door laat gaan.
ik ben niet zo moeilijk als het gaat om discussies en topics closen.
zoiezo als ik iets ziet dat tever gaat dan zorg ik er zoiezo wel voor dat het dicht gemaakt wordt.
maar meestal gebeurt dat in topics die me niet interesseren en die ik om die reden niet lees.
ik zal dingen laten sluiten op de momenten dat het naar mijn mening te ver gaat.
ik denk trouwens dat ik hier te weinig ben om echt een verschil te maken.
ik lees een groot deel van de topics nieteens.
This post was edited by Hellskin on Dec 19 2007 12:29pm
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#27
Dec 19 2007 12:31pm
Quote (Hellskin @ Wed, 19 Dec 2007, 19:27)
ik denk dat ik volgens feargod teveel door laat gaan.
ik ben niet zo moeilijk als het gaat om discussies en topics closen.
zoiezo als ik iets ziet dat tever gaat dan zorg ik er zoiezo wel voor dat het dicht gemaakt wordt.
maar meestal gebeurt dat in topics die me niet interesseren en die ik om die reden niet lees.
ik zal dingen laten sluiten op de momenten dat het naar mijn mening te ver gaat.
ik denk trouwens dat ik hier te weinig ben om echt een verschil te maken.
ik lees een groot deel van de topics nieteens.
ik hou ook van jouw man
je bent tenminste wel eerlijk.
WeedNator
Member
Posts: 2,828
Joined: Jul 6 2005
Gold
:
6.00
#28
Dec 19 2007 12:33pm
LiL[P] heeft niet eens TT dusss waarom zou hij mod moeten worden ~~
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#29
Dec 19 2007 12:35pm
Quote (WeedNator @ Wed, Dec 19 2007, 06:33pm)
LiL[P] heeft niet eens TT dusss waarom zou hij mod moeten worden ~~
ja neem dan mij.... (A)
nee ff serieus maar nu heb ik dus geen id mee wie het word
WeedNator
Member
Posts: 2,828
Joined: Jul 6 2005
Gold
:
6.00
#30
Dec 19 2007 12:36pm
Han misschien wel
?
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
8
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact