d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Bi Zijn Is Niet Homo Zijn ! > Maak Er Maar Een Topic Over
Prev1234510Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 18 2007 05:06pm
Quote (Mischa @ Wed, 19 Dec 2007, 00:04)
haha ja maar ik word lang niet meer zo stoned van 3 hijsen dan dat ik een jaar geleden werd sad.gif


ik do ehet een keer in de maand ofzo dus dan blijft het even lekker iedere keer weer aaah ^^

btw die filmpjes daar houk echt van xD

van die weetjes filmpjes
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 18 2007 05:12pm
Quote (WemyNM @ Tue, 18 Dec 2007, 23:42)
Ik ben ook bi noch homo, maar zou wel graag een keer keihard door jou in de anus geneukt willen worden.

Dan moet je even melden hoe oud je bent. Ik heb 't niet voor grote leeftijdsverschillen, Wuben snapt daar alles van!
Member
Posts: 15,784
Joined: Dec 11 2004
Gold: Locked
Dec 18 2007 05:13pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 19 Dec 2007, 00:56)
isam weet die shizle beter dan ik kzal em morgen wel ff bellen wink.gif

haha ik word in jan al weer 20 sad.gif


Uit Veldhoven?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 18 2007 05:14pm
Quote (NL-JOERI @ Wed, 19 Dec 2007, 00:13)
Uit Veldhoven?


daar hebben we het al eens over gehad wink.gif

net als jij en thabounce

This post was edited by BadBoyDeGekste on Dec 18 2007 05:15pm
Member
Posts: 15,784
Joined: Dec 11 2004
Gold: Locked
Dec 18 2007 05:15pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 19 Dec 2007, 01:14)
daar hebben we het al eens over gehad wink.gif

net als jij en thabounce


Nee khad het over die gast wink.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 18 2007 05:24pm
Quote (NL-JOERI @ Wed, 19 Dec 2007, 00:15)
Nee khad het over die gast wink.gif


nee nee ^^ hij komt niet uit veldhoven wink.gif
Retired Moderator
Posts: 28,007
Joined: Jan 6 2005
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Dec 18 2007 11:46pm
Canni, hou het serieus.

Wemy, wat je met Canni wilt doen bespreek je maar via PM met hem.

Hetzelfde geld voor BadBoyDeGekste en Mischa, afspraken maken doe je maar via de PM.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Dec 18 2007 11:48pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Dec 18 2007, 11:06pm)
ik do ehet een keer in de maand ofzo dus dan blijft het even lekker iedere keer weer aaah ^^

btw die filmpjes daar houk echt van xD

van die weetjes filmpjes


vraag isam die weet wel waar je moet smoken
als die gast op d2 komt weet ik gewoon of die gesmoked heeft
hij smoked elke dag he


Btw over het bi verhaal
ik respecteer je geaardheid
maar ik vind wel dat hier mensen hun mening mogen geven
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Dec 19 2007 03:06am
Niks op tegen dat iemand homo/bi is , het veranderd niet wie je bent

btw BadBoyDeGekste en mischa , vraag mssn eens elkaars msn tongue.gif dan geniet niet gans dutch forum van jouw afspraakjes met elkaar wink.gif
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Dec 19 2007 03:13am
Bisexueel=homosexueel+heteresexueel.

Wel degelijk homo dus.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234510Next
Closed New Topic New Poll