d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ladder Slasher > Wtf..
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 19 2007 04:25am
Quote (CpTJenJen @ Wed, 19 Dec 2007, 11:22)
pff het zal wel, ik speel het ook pas een dag tongue.gif maja ik ga mn best doen ^^


is het een leuk spel dan? xD
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 19 2007 04:27am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Dec 19 2007, 10:25am)
is het een leuk spel dan? xD


nee tongue.gif maar ik heb toch niks te doen op school of stage dus dan kan ik het ernaast doen xD
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 19 2007 04:27am
Quote (CpTJenJen @ Wed, 19 Dec 2007, 11:27)
nee tongue.gif maar ik heb toch niks te doen op school of stage dus dan kan ik het ernaast doen xD


wat een leven ^^
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Dec 19 2007 04:29am
Quote (CpTJenJen @ Wed, 19 Dec 2007, 11:10)
ow nooit geweten tongue.gif


KIJK DAN KIJK DAN KIJK DAN IK ZIT ERBIJ!!


ok nu een vraag over slasher, hoe krijg je guildpoints met dat spel ? tongue.gif


lvl 60 worre. spel uitspele -> 10 punte
lvl 60 worre. fale bij eindbaas -> 1 punt

zo was het volgens mij..
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 19 2007 04:35am
Quote (JurK. @ Wed, Dec 19 2007, 10:29am)
lvl 60 worre. spel uitspele -> 10 punte
lvl 60 worre. fale bij eindbaas -> 1 punt

zo was het volgens mij..


ik vroeg bij general help zeggen ze lvl 70 of 71 >.< dat gaat dus nog wel ff duren tongue.gif

/e ben nu dus lvl 8

This post was edited by CpTJenJen on Dec 19 2007 04:35am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 19 2007 04:37am
Quote (CpTJenJen @ Wed, 19 Dec 2007, 11:35)
ik vroeg bij general help zeggen ze lvl 70 of 71 >.< dat gaat dus nog wel ff duren tongue.gif

/e ben nu dus lvl 8


xD
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 19 2007 03:32pm
Quote (CpTJenJen @ Wed, Dec 19 2007, 11:35am)
ik vroeg bij general help zeggen ze lvl 70 of 71 >.< dat gaat dus nog wel ff duren tongue.gif

/e ben nu dus lvl 8


Mja, en dat zal zo een tijdje goed gaan, en dan heb je uiteindelijk echt nieuwe gear nodig, anders schiet het totaal niet op.
Uiteindelijk kost het je dan 700fg ofzo.
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Dec 19 2007 03:53pm
Meh, vroeger was het leuk. Beta testen, d2jsp hack 'n slash. Beetje levelen, geen gekloot met resets. Ik was nog 1 van de eersten met een guild point, geloof nummer 5 ofzo. Stoer hè!
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 19 2007 04:06pm
Quote (mUMmY- @ Wed, Dec 19 2007, 09:53pm)
Meh, vroeger was het leuk. Beta testen, d2jsp hack 'n slash. Beetje levelen, geen gekloot met resets. Ik was nog 1 van de eersten met een guild point, geloof nummer 5 ofzo. Stoer hè!


je bent mijn held wub.gif drool.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 19 2007 04:07pm
Quote (mUMmY- @ Wed, Dec 19 2007, 10:53pm)
Meh, vroeger was het leuk. Beta testen, d2jsp hack 'n slash. Beetje levelen, geen gekloot met resets. Ik was nog 1 van de eersten met een guild point, geloof nummer 5 ofzo. Stoer hè!


Wooh, bragging rights! biggrin.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll