d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Kerst Topic :) > Yes
Prev1234513Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Dec 17 2007 11:47pm
Quote (Ov2rkill @ Mon, Dec 17 2007, 08:15pm)
Sommigen zullen zich dit hier nog herinneren!
<IMG alt="" src="http://www.millet.ca/images/parks/rose%20garden.JPG">


licht toe tongue.gif
Member
Posts: 19,206
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,345.00
Dec 18 2007 01:54am
goede voornemens:

- 20miljoen winnen in de oudejaars lotterij
- #1 europe hardcore classic worden
- Motor kopen
- M[o]nkey guild 100 classic members
- voor de rest toch te druk met werk, behalve als ik die 20mio win
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 18 2007 02:38am
Quote (M[o]nkey[115] @ Tue, 18 Dec 2007, 08:54)
goede voornemens:

- 20miljoen winnen in de oudejaars lotterij
- #1 europe hardcore classic worden
- Motor kopen
- M[o]nkey guild 100 classic members
- voor de rest toch te druk met werk, behalve als ik die 20mio win


hoe kan 20 miljoen in de OUDEJAARS loterij een goed voornemen zijn van 2008?
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Dec 18 2007 04:26am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 18 Dec 2007, 10:38)
hoe kan 20 miljoen in de OUDEJAARS loterij een goed voornemen zijn van 2008?


simpel... 31 december 2008 is er weer zo'n loterij...
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 18 2007 10:53am
Eduard aan seks helpen.
4 joints per dag roken.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 18 2007 11:58am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, Dec 18 2007, 05:53pm)
Eduard aan seks helpen.
4 joints per dag roken.


Stelselmatig 4 per dag, of gemiddeld 4 per dag?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 18 2007 12:00pm
Quote (Skulvar @ Tue, 18 Dec 2007, 18:58)
Stelselmatig 4 per dag, of gemiddeld 4 per dag?


is dat een serieuze vraag

ik begin echt aan jouw inteligentie te twijfelen sad.gif
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Dec 18 2007 12:05pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Dec 18 2007, 07:00pm)
is dat een serieuze vraag

ik begin echt aan jouw intelligentie te twijfelen sad.gif


De pot verwijt de ketel... !
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 18 2007 12:09pm
Quote (Ov2rkill @ Tue, 18 Dec 2007, 19:05)
De pot verwijt de ketel... !


Dank je, maar aangezien ik dyslectie heb vind ik dat het nog wel meevalt.
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Dec 18 2007 12:14pm
eerste kerstdag, niets, 2e, gaan mountainbiken met mijn ploeg wink.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234513Next
Add Reply New Topic New Poll